Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نگاه کوتاه به شکست‌ناپذیران فوتبال اروپا

© Sputnik / Владимир Федоренко /  مراجعه به بانک تصاویر فوتبال
فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در فصل جاری پنج لیگ معتبر اروپایی تنها چهار تیم شکست نخورده اند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از اسکای اسپورت، در پنج لیگ معتبر اروپایی یعنی رقابت‌های لالیگا، سری آ، بوندسلیگا، لیگ فرانسه و لیگ برتر انگلیس تنها چهار تیم وجود دارند که تن به شکست نداده‌اند.

 در لیگ برتر انگلیس، لیورپول در هشت دیدار خود پیروز میدان بوده است. سرخ‌پوشان با 24 امتیاز در صدر جدول رده بندی جای دارد.

ولفسبورگ در رقابت‌های بوندسلیگا پس از گذشت هفت هفته شکست نخورده و با 15 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد.

در رقابت‌های لالیگا، رئال مادرید پس از گذشت هشت هفته، تنها تیم بدون شکست است. کهشکانی‌ها از 8 بازی خود 5 پیروزی و سه تساوی کسب کرده تا با 18 امتیاز به تنهایی در صدر جدول رده بندی قرار گیرد.

در این میان در لیگ فرانسه (لوشامپیونه) هیچ تیم بدون شکستی نداریم و حتا پاری‌‌سن‌جرمن صدرنشین هم در دو بازی باخته است.

و اما در رقابت‌های سری‌آ ایتالیا تا پیش از دیدار یوونتوس و اینتر هر دو تیم هیچ شکستی در کارنامه نداشتند اما با توجه به شکست اینتر این تیم از فهرست شکست نخورده‌ها خارج شد. در سری‌آ یوونتوس تنها تیمی است که تاکنون در هیچ بازی شکست نخورده است. مدافع عنوان قهرمانی از 7 بازی خود در فصل جاری 6 پیروزی و یک تساوی کسب کرده تا با 19 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گیرد و اینتر هم با 6 پیروزی و 18 امتیاز دوم باشد.

با نگاهی به این فهرست باید لیورپول را آماده‌ترین و بهترین تیم حال حاضر فوتبال اروپا دانست که در هر 8  دیدار خود در لیگ برتر انگلیس به پیروزی رسیده و حتا تساوی هم در کارنامه خود ندارد

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала