Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کونته: اینتر راه درازی دارد که به یوونتوس برسد

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر آنتونیو کونته سرمربی اینترمیلان
آنتونیو کونته سرمربی اینترمیلان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آنتونیو کونته، سرمربی اینتر، پس از شکست 2-1 تیمش مقابل یوونتوس، تاکید کرد که برای مقایسه تیمش با بیانکونری، هنوز خیلی زود است.

به گزارش اسپوتنیک، تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته در دربی ایتالیا در ورزشگاه سن سیرو مهمان اینتر بود که با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید.

یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پیروزی دشوار اما شیرین یوونتوس در دربی ایتالیا

آنتونیو کونته پس از شکست مقابل یوونتوس و از دست دادن صدر جدول، در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا گفت: «فکر می‌کنم زمانی که سنسی تعویض شد، ما مسیرمان را گم کردیم و مصدومیت او مجازات ما کرد. مصدومیت سنسی باعث شد تا ما ضربه بخوریم. وقتی او زمین بازی را ترک کرد زمام بازی را از دست دادیم. خوب بازی نکردیم علی رغم اینکه شاهد بازی متوازی بودیم».

کونته درباره اینکه باخت به یوونتوس دردناک است، گفت: «بازی مهمی برابر تیمی قدرت‌مند بود، من قبلا هم مقابل یوونتوس باخته بودم، هم با آرتزو هم با آتالانتا. شکست ناامید کننده ای بود، اما نه به خاطر اینکه یوونتوس بود، به آن‌ها احترام می‌گذارم. قطعاً روی گل هایی که دریافت کرده ایم، باید بیشتر کار کنیم، همانطور ککه گفتم این بخشی از فرآیند رشد تیمی است و برخی بازیکنان تجربه بازی در چنین شرایطی را ندارند. اما مشخصاً ما به زمان نیاز داریم، هیچ راه میان‌بری برای رسیدن به یوونتوس وجود ندارد. نباید خودمان را با آن‌ها مقایسه کنیم، آن ها از هر نظری در سطحی دیگر قرار دارند». 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала