Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سولسشایر: جایگاه کنونی منچستر در جدول، غیر قابل تحمل است

© Sputnik / Александр Гальперин /  مراجعه به بانک تصاویر سولسشایر
سولسشایر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اولگنار سولسشایر، سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد از جایگاه فعلی پرافتخارترین تیم انگلیس راضی نیست.

به گزارش اسپوتینک و به نقل از آ.اس، اولگنار سولسشایر، سرمربی منچستریونایتد پس از شکست 1 – 0  تیمش در خانه نیوکاسل در هفته هشتم لیگ برتر انگلیس، در صحبت با خبرنگاران گفت: «عملکرد ما در نیمه اول واقعا افتضاح بود و حریف می‌توانست خیلی راحت به گل برسد. در 45 دقیقه دوم شرایط بهتر شد و حملاتی را ترتیب دادیم اما با یک شوت غافلگیر شدیم و چون روحیه بازگشت به جریان بازی را نداشتیم در نهایت شکست خوردیم».

منچستریونایتد Футбол. Лига чемпионов. Матч Манчестер Юнайтед - ЦСКА - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
سولسشر به درهای خروج نزدیک‌تر شد؛ منچستر باز هم باخت

سولسشایر در ادامه صحبت‌هایش افزود: «خوشبختانه وفقه یک هفته‌ای پیش‌رو به خاطر بازی‌های باشگاهی به ما فرصت می‌دهد این روزهای تلخ را فراموش کنیم، به بازسازی بپردازیم و با قدرت برای بازگشت به اوج تلاش کنیم. جایگاه فعلی "رده دوازدهم جدول"، مناسب و در شأن باشگاه بزرگ منچستریونایتد نیست. امیدوارم در آرامش به اوج بازگردیم. بازی‌های دشواری انتظار ما را می‌کشد». 

منچستر یونایتد از هشت دیدار ابتدایی خود در این فصل لیگ برتر امسال فقط نه امتیاز کسب کرده و به دو پیروزی، سه تساوی و سه شکست دست یافته است که این بدترین شروع آنها در یک فصل لیگ از سالهای 90-1898 بود که در آن مقطع از هشت بازی اول خود تنها هشت امتیاز گرفتند و در پایان فصل با رتبه نازل سیزدهم کار خود را به پایان رساندند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала