Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ونگر: پوگبا بسیار بد بازی می‌کند، چون خواهان ترک یونایتد است

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر پل پوگبا بازیکن فرانسه
پل پوگبا بازیکن فرانسه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آرسن ونگر، سرمربی افسانه‌ای آرسنال به این باور است که رفتارهای عجیب پل پوگبا در هفته‌ها و ماه‌های اخیر به این دلیل است که او نمی‌خواهد در منچستریونایتد بماند.

به گزارش اسپوتینک و به نقل از مارکا، آرسن ونگر، سرمربی آرسنال با نگرانی از وضعیت ستاره هموطنش میگوید که دلیل رفتارهای عجیب پوگبا احساس ناخوشایند او در منچستریونایتد است. ونگر میگوید که پوگبا نمی‌تواند با پیراهن یونایتد برای رسیدن به افتخارات بزرگ تلاش کند و او نیاز به چالش جدید دارد. سرمربی توپ‌چی‌ها البته این را می‌پذیرد که کیفیت بازی پوگبا بد شده اما به این باور است که دلیل اساسی مشکلات اخیر با یونایتد این است که ستاره فرانسوی خواهان ترک این تیم است.

Manchester United's Paul Pogba applauds the fans as he takes part in the warm up prior to the start of the English Premier League soccer match between Manchester United and Leicester City at Old Trafford, in Manchester, England, Friday, Aug. 10, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پوگبا به یک دوره استراحت بیشتر و درمان محافظه کارانه نیاز دارد

سرمربی افسانه‌ای آرسنال در این باره به توضحیات پرداخت و گفت: «به نظر نمی‌رسد پوگبا از نظر بدنی به خودش اطمینان کامل داشته باشد و این در حالی است که پوگبا بازیکنی است که قدرت فیزیکی فوق‌العاده‌ای دارد. پوگبا برای درخشش در زمین باید از نظر بدنی در اوج آمادگی باشد». ونگر در پایان صحبت‌های گفت: «بیرون از این مسله، وقتی بازیکنی می‌خواهد باشگاه را ترک کند و شما مانع از این کار می‌شوید، باید یک روند بازسازی رابطه را از نو آغاز کنید و در این روند که گاهی طولانی خواهد بود. نخستین قربانی در این ماجرا عملکرد فنی آن بازیکن است. باور من این است که پوگبا طوری رفتار می‌کند که انگار می‌داند یونایتد در حال حاضر نمی‌تواند برای قهرمانی تلاش کند. این نکته در کنار ممانعت باشگاه از انتقال او دست به دست هم داده‌اند تا عملکرد او را خراب کنند».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала