کشته شدن فرمانده نیرو های سرحدی ننگرهار در یک درگیری خودی

© Sputnikننگرهار
ننگرهار - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیروهای ارتش در زون شرق کشور تأیید می‌کنند که حمیدالله، فرمانده قطعه سرحدی این نیروها در نتیجه‌ی یک درگیری خودی در ولسوالی خوگیانی ولایت ننگرهار کشته شده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از خبرنامه منتشره از سوی نیروهای ارتش در زون شرق کشور، حمیدالله، فرمانده قطعه سرحدی این نیروها در نتیجه‌ی یک درگیری خودی در ولسوالی خوگیانی ولایت ننگرهار کشته شده است.

محمدهارون یوسفزی، آمر امور عامه‌ی قول اردوی 201 سیلاب به رسانه ها گفت که این درگیری حوالی ساعت 5:30دقیقه‌ی صبح امروز (دوشنبه، 15 میزان) میان فرماند‌هان این قطعه و یکی از بلوک‌های آن پس از آن رخ داده که دو طرف با هم مشاجره‌ی لفظی داشته‌اند.

آقای یوسفزی افزود: «مشاجره‌ی لفظی آنان پس از آن‌که بالا می‌کشد، فرمانده بلوک بر فرمانده قطعه سرحدی شلیک کرده، او را به قتل می‌رساند».

به گفته‌ی او، پس از این رویداد محافظان حمیدالله بر فرمانده بلوک شلیک کرده‌اند که در نتیجه این فرمانده زخمی شده است.

آمر امور عامه‌ی قول اردوی 201 سیلاب تأکید کرد که هم‌اکنون فرمانده بلوک سرحدی نیروهای ارتش در ولسوالی خوگیانی به شفاخانه انتقال داده شده‌اند.

همچنان به گفته‌ی او، یک هیأت از قول اردوی 201 سیلاب برای بررسی چگونگی این رویداد نیز به ولسوالی خوگیانی اعزام شده است.

ولایت ننگرهار در شرق کشور از ولایت‌های ناامن و خاستگاه گروه داعش در افغانستان به شمار می‌رود. گروه‌های طالبان و داعش در شماری از ولسوالی‌های این ولایت به شمول شهر جلال‌آباد، مرکز آن فعالیت گسترده‌ی تروریستی دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала