Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بیل در آستانه جدایی از رئال مادرید

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر Spain Soccer Champions League Real - CSKA
Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گرت بیل، ستاره ولزی باشگاه رئال مادرید خواهان جدایی در پایان فصل از این تیم است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از آ.اس، ستاره ولزی رئال مادرید با توجه به عملکرد خوبی که در این فصل از رقابت‌های لالیگا داشته است، قصد دارد از جمع کهکشانی‌ها در پایان این فصل جدا شود. آ.اس، دلیل جدایی این بازیکن را تصمیمات زیدان خوانده است. سرمربی رئال مادرید هفته پیش نام بیل را از فهرست 18 نفر این تیم خط زده و او در بازی برابر کلوب بروز در هفته دوم لیگ قهرمانان به میدان نرفت.

گرت بیل - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
حمایت هواداران در برنابئو از بیل

روابط سرمربی فرانسوی کهشکانی‌ها با بیل در پایان فصل پیش به تیره‌ شد، زمانی که زیدان در یک نشست خبری علناً گفت که می‌خواهد بیل از جمع شاگردانش خارج شود و هرچه زودتر این اتفاق رخ دهد بهتر است. با این حال بیل در رئال مادرید ماندنی شد و از قضا جزو بهترین بازیکن این تیم در فصل جاری بوده است. زیدان اما برای بازی برابر بروژ از او استفاده نکرد و این تصمیم هم دلیل خاصی نداشت. این مسئله سبب شده است بر اختلافات میان زیدان و بیل دامن زده شود و بازیکن سابق تاتنهام آن را به عنوان نشانه‌ دیگری از بی‌احترامی سرمربی فرانسوی و مدیران باشگاه در قبال او قلمداد کند.

پیش از این و در تابستان گذشته جاناتان بارنت، مدیر برنامه‌های این ستاره ولزی با چند باشگاه برای انتقال بازیکن موکلش از رئال مادرید رایزنی کرد اما خود او ترجیح می‌داد که در رئال مادرید بماند، البته او برای رفتن به تیم جیانگسو سونینگ چین وسوسه شده بود اما باشگاه رئال مادرید با انتقال او موافقت نکرد چون این باشگاه حاضر نبود بابت خرید بیل رقمی که رئالی‌ها مد نظر داشتند را بپردازد.

گرت بیل در این فصل لالیگا برای رئال مادرید 6 بازی انجام داده و در آنها 2 گل زده و دو پاس گل داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала