Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونی: لیورپول قهرمان لیگ برتر امسال است

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر لیورپول
لیورپول - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وین رونی، بازیکن پیشین تیم فوتبال منچستر یونایتد به این باور است که لیورپول با توجه به عملکرد خوبی که دارد، می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود.

به گزارش اسپوتنیک، آغاز فصل جیدید لیگ جزیره برای لیورپولی‌ها فوق‌العاده بود. سرخ‌پوشان در هر هشت بازی ابتدایی خود به پیروزی رسیده‌اند. از سوی دیگر منچسترسیتی بر خلاف فصل‌های پیش نتوانسته از ابتدای فصل خود را در قامت یک مدعی نشان دهد. پپ گواریولا و تیمش از هشت بازی ابتدایی خود تنها 16 امتیاز کسب کرده‌اند و از همین ابتدای فصل 8 امتیاز از لیورپول عقب افتاده‌اند.

محمد صلاح - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
خطر مصدومیت صلاح از بیخ گوش لیورپول گذشت

مهاجم پیشین تیم ملی انگلیس و باشگاه منچستر یونایتد، اما به این باور است که رقابت برای کسب عنوان قهرمانی میان سرخ‌پوشان و سیتی‌زن‌ها در ادامه فصل تنگاتنگ پیش خواهد رفت. رونی در این مورد گفت: «من فکر می‌کنم که شرایط لیورپول به تناسب فصل پیش پیشرفت چشم‌گیری داشته است. اما منچستر سیتی در حد و اندازه فصل‌های گذشته خود ظاهر نشده و با افت عجیبی روبه رو شده است. من اما به این باروم که امسال هم رقابت میان این دو تیم بزرگ شدید است خواهد بود. هرچند امسال کلوپ و تیمش قوی‌تر شده‌اند اما سیتی نیز تیمی فوق‌العاده است. اگر من از این میان یکی را انتخاب کنم، آن لیورپول خواهد بود که در حال حاضر فاصله زیادی با سیتی ایجاد کرده و بازیکنان آماده‌تری نیز دارد».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала