Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پلاتینی پس 4سال محرومیت دوباره به دنیای فوتبال بازگشت

© Sputnik / Константин Чалабов /  مراجعه به بانک تصاویر میشل پلاتینی
میشل پلاتینی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
میشل پلاتینی 64ساله که دارنده سه توپ طلای و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان پس از چهار سال محرومیت دوباره به فعالیت‌های فوتبالی‌اش بازگشت.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از دیلی میل، میشل پلاتینی که یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان محسوب می‌شود و سه توپ طلای فوتبال جهان را نیز در کارنامه‌ای خود دارد، پس از چهارسال محرومیت و دوری از دنیای فوتبال، دوباره وارد فعالیت‌های فوتبالی‌اش می‌شود.

Barcelona's Lionel Messi (L) receives from UEFA President Michel Platini the Best Player UEFA 2015 Award during the draw ceremony for the 2015/2016 Champions League Cup soccer competition at Monaco's Grimaldi Forum while Cristiano Ronaldo (C) looks on in Monte Carlo August 27, 2015 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بازگشت پلاتینی به دنیای فوتبال

پلاتینی در سال 2016 قصد داشت جانشین بلاتر در فیفا شود ولی برملا شدن تخلفات زیادی که او انجام داده بود باعث شد که او همراه بلاتر با محرومیت سنگینی روبرو شود. پلاتینی چند ساعت توسط پلیس فرانسه دستگیر و در ادامه آزاد شد. او که به دلیل تخلفات صورت گرفته به چهار سال محرومیت از هرگونه فعالیت فوتبال محروم شده بود، از امروز می‌تواند دوباره فعالیت‌های فوتبالی خود را از سر بگیرد. او در اواخر سال 2015 به دلیل دریافت رشوه به هشت سال محرومیت از فوتبال محروم شد که در ادامه محرومیت او کاهش یافت و به چهار سال رسید. پیش از این نشریه اکیپ مدعی است که پلاتینی خود را برای گرفتن کرسی ریاست فدراسیون فوتبال فرانسه نامزد می‌کند. انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال فرانسه سال آینده برگزار میشود و پلاتینی قصد دارد یک بار دیگر به دنیای فوتبال با رهبری فوتبال فرانسه برگردد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала