Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خامس دعوت تیم ملی کلمبیا را رد کرد

© Sputnik / Александр Кряжев /  مراجعه به بانک تصاویر خامس رودریگز Russia World Cup Colombia - Poland
خامس رودریگز Russia World Cup Colombia - Poland - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بازیکن تیم ملی فوتبال کلمبیا با هدف تمرکز روی بازی در تیم باشگاهی‌اش از کارلوس کی روش، سرمربی کلمبیا خواست تا او را کنار بگذارد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از مارکا، خامس رودریگس، هافبک تیم فوتبال رئال مادرید، برای بازی‌های پیش روی تیم ملی فوتبال کلمبیا از این تیم کنار گذاشته شد.

خامس رودریگز - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
فداکاری خامس باعث قناعت زیدان

بازی‌ساز 28 ساله برای دیدار دوستانه کلمبیا برابر شیلی و الجزایر توسط کارلوس کی روش به ترکیب تیم دعوت شد، اما تصمیم گرفت به تیم ملی نرود و در اسپانیا بماند. بر اساس گزارش مارکا، خامس با کی روش تماس گرفته و از او خواسته تا به تیم ملی کلمبیا دعوت نشود تا بتواند تمرکزش را روی رئال مادرید و بازی در این تیم بگذارد. دلیل این درخواست او این بوده که به تازگی توانسته به تیم اصلی راه پیدا کند و می‌خواهد بیش از این خودش را به زیدان، سرمربی فرانسوی رئال ثابت کند.

برای اولین بار در 3 سال اخیر خامس موفق شد در دیدار مقابل گرانادا برای رئال گل بزند و زیدان هم در گفتگو با روزنامه آس از او تعریف کرد و مدعی شد او قرار است به روزهای اوج بازگردد. این در حالی است که جدایی خامس در تابستان از تیم تقریبا قطعی شده بود و بعد از به پایان رسید قرارداد قرضی 2 ساله‌اش با بایرن مونیخ، رئال درصدد بود هر طور شده او را بفروشد. اتلتیکومادرید و ناپولی برای خرید او پافشاری می‌کردند، اما هیچ یک با رئال به توافق نرسیدند. پس از ماندن در رئال اما خامس در 7 بازی از بازی‌های رئال در لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا بازی کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала