مشتری جدید برای جنگنده روسی سو-57

© Sputnik / Vladimir Fedorenko /  مراجعه به بانک تصاویر مشتری جدید برای جنگنده روسی سو-57
مشتری جدید برای جنگنده روسی سو-57 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یکی از کشورهای آسیایی خواهان خرید جنگنده روسی شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از MilitaryWatch، مقامات دفاعی کشور میانمار گزارش داده اند که برای توسعه روابط نظامی با این کشور خواهان خرید جنگنده سو-57 روسی با مقامات روسیه وارد گفتگو شده اند.
از سوی هم MW گفته است که این توانایی ها برای مقاومت در برابر قدرت های همسایه، که به سرعت مدرن سازی هواپیماهای آنها و خرید هواپیماهای جدید هستند، کافی نخواهد بود.
گفتنیست که پیش از این روسای جمهور روسیه و ترکیه از نمایشگاه بین المللی هوائی MAKS-2019 بازدید کردند. در جریان بازدید از نمایشگاه، اردوغان به هواپیماهای Su-35 و Su-57 علاقهمندی خود را نشان داد.

طیارات جنگی سو-57  - اسپوتنیک افغانستان
عنقریب روسیه با طیارات جنگی سو-57 آسمان را انحصار می کند

رئیس جمهور ترکیه از ولادیمیر پوتین پرسید که آیا Su-57 در حال پرواز است و آیا می توان آن را خریداری کرد. رهبر روسیه به هر دو سؤال پاسخ مثبت داد.
خرید جدیدترین سیستم های دفاع هوا روسی ، بین ترکیه و ایالات متحده سروصدا بین المللی را برانگیخت: ایالات متحده خواستار انصراف از این توافق نامه و در عوض به دست آوردن سیستم های پاتریوت خود شد. در صورت امتناع ، واشنگتن انقره را به تأخیر انداختن و حتی لغو فروش آخرین طیارات اف -35 تهدید نمود، اما ترکیه از دادن امتیاز خودداری کرد. از آن به بعد مشارکت ترکیه در برنامه F-35 محدود شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала