Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ونگر: وضعیت پوگبا در یونایتد نگران کننده است

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر پوگبا
پوگبا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آرسن ونگر سرمربی پیشین آرسنال به این باور است که حضور پل پوگبا در یونایتد باعث شده که شاهد افت این بازیکن باشیم.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از دیلی میل، آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال با نگرانی از شرایط بد هموطنش میگوید که ماندن او در منچستریونایتد باعث شده که شاهد افت او باشیم.  پوگبا نیز به مانند بسیاری از بازیکنان یونایتد فصل بدی را را سپری می‌کند. او البته در دیدارهای اخیر تیمش به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا محروم بوده است و در ابوظبی در حال درمان است.

پل پوگبا بازیکن فرانسه - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ونگر: پوگبا بسیار بد بازی می‌کند، چون خواهان ترک یونایتد است

سرمربی افسانه‌ای آرسنال در پیوند به وضعیت هموطن خود در یونایتد گفت: «در واقع وضعیت پوگبا از همان آغاز بد بود. او با مصدومیت فصل را گذراند و شرایط خوبی نداشته است. پوگبا بازیکن فیزیکی است و باید از این نظر شرایط خوبی داشته باشد ولی مصدومیت باعث شده تا او از شرایط مورد انتظار دور باشد. از نظر من وقتی باشگاه مانع رفتن بازیکن می‌شود، طبیعی است که  از نظر روحی آن بازیکن نیاز به زمان دارد تا دوباره با تیمی که در آن بازی می‌کند احساس راحتی و خوبی داشته باشد. ونگر در پایان صحبت‌هایش افزود: «هدف پوگبا جدایی است یونایتد بود. او اکنون طوری رفتار می‌کند که می‌داند یونایتد هیچ شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر ندارد و به همین خاطر است که شاهد افت بازی او هستیم. هم مانع شدن یونایتد برای رفتن او و هم حضور در این تیم باعث شده پوگبا دچار این وضعیت شود و چوب آن را بخورد».

پل پوگبا در این فصل پنج بار برای یونایتد به میدان رفته و نتوانسته گلزنی کند و تنها دو پاس گل ثبت کرده است. این بازیکن تلاش می‌کند خودش را به دیدار حساس با لیورپول برساند که دو هفته دیگر برگزار می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала