ترامپ از ساخت سلاح های "باورنکردنی" در امریکا خبر داد

© AP Photo / Evan Vucciترامپ روسیه را به آماده شدن برای انهدام موشک های آمریکایی فرا خواند
ترامپ روسیه را به آماده شدن برای انهدام موشک های آمریکایی فرا خواند  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهورایالات متحده از ساخت سلاح های جدید و "باورنکردنی " در امریکا خبر داد و ابراز داشت، نیروهای مسلح امریکا در زمان حکومت او قوی‌تر از هر زمان دیگری شده است.

 

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده امریکا در بیانیه‌ای که از سوی سایت کاخ سفید منتشر شده است، ابراز داشته که کشورش، در حال ساخت و توسعه "تسلیحات جدید باور نکردنی" قرار دارد.

ترامپ با افتخار می گوید: «ما تسلیحاتی را در اختیار داریم که حتا تصور آن غیر ممکن است، ما شماری ازاین تسلیحات را تا کنون به جهانیان نشان داده‌ایم، اما شمار دیگر تا هنوز محرم هستند».

سلاح ترسناکتر از سلاح هسته‌ای روسیه نامبرده شد - اسپوتنیک افغانستان
تسلیحات روسی ترسناکتر از سلاح هسته‌ای نامبرده شدند

ترامپ در ادامه این فخرفروشی ها می افزاید: ما تسلیحات و پتانسیل هسته‌ای کشور را نیز مدرنیزه خواهیم کرد

ترامپ ساخت زیردریایی های جدیدی، قبلاً که هیچ کس نمی توانست تصور کند را نیز به رُخ جهانیان کشید.  رئیس جمهور امریکا در ادامه ابراز امیدواری کرد که ایالات متحده هرگز مجبور به استفاده از این سلاح ها نشود.

 به گفته رئیس جمهور امریکا، نیروهای مسلح کشورش در زمان حکومت او قوی‌تر از هر زمان دیگری شده است. ذخایر اتمی کشور طی چند سال اخیر کاملا به‌روز شده است.

ترامپ گفت:«ما دارای جدید‌ترین تجهیزات نظامی هستیم. ما تجهیزاتی داریم که اطلاعات مربوط به آن‌ها محرمانه است و هیچکس تا بحال چیزی در باره اینگونه تسلیحات نشنیده است. ما تسلیحاتی داریم که امیدواریم هرگز مورد استفاده قرار نگیرند».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала