Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سولسشر در تابستان خواهان خروج 9 بازیکن از تیمش بود

© Sputnik / Александр Гальперин /  مراجعه به بانک تصاویر سولسشایر
سولسشایر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به نقل از بی‌بی‌سی، اوله‌گونار سولسشایر قصد داشت، نه بازیکن فروخته شود اما تنها سه نفر به فروش رسیدند، و دو بازیکن دیگر نیز قرض داده شدند.

به گزارش اسپوتنیک، اوله گونار سولسشایر در منچستر یونایتد تحت فشار است، در حال حاضر این باشگاه در بدترین شروع لیگ خود را در 30 سال اخیر پشت سر می گذارد آنها با 9 امتیاز از 24 امتیاز در رتبه 12 قرار دارند. طبق گزارش های موجود در انگلیس، باخت برای لیورپول هفته آینده می تواند برای پایان دادن به کار مربی اهل ناروی به عنوان سرمربی کافی باشد و گزارش های بیشتر حاکی از آن است که جولیان ناگلسمان به عنوان جانشین وی قرار می گیرد.

به گفته بی بی سی، او می دانست که تیم او در این مرحله به میدان نرفته و خواستار تمیز کردن تیم در تابستان شد. پس از تعویض مورینیو، سولسشایر لیست 9 بازیکنی را که می خواست از تیمش خارج شود تهیه کرد اما تنها سه نفر با الکسیس سانچز و کریس اسمالینگ نیز به صورت قرضی از این تیم رفتند. مت جود رئیس توسعه شرکت ها، به دلیل عدم توانایی وی در انجام معاملات، مقصر شناخته شده است.

سرمربی نروژی اعتماد به نفس جوانان را نشان داده است اما این باشگاه می داند که انتظارات برای آنها خیلی زیاد است تا در صدر لیگ برتر رقابت کند. در عین حال، این گزارش می گوید برخی از بازیکنان مسن در ترکیب تیم از همه مشکلاتی که از زمان بازنشستگی الکس فرگوسن تجربه شده خسته شده اند.

یک منبع به بی بی سی گفت که یونایتد برای تقویت این تیم باید فقط به جنوری برسد زیرا عدم رسیدن اروپا به معنای تحمل مجازات های اسپانسرهاست. بازی بعدی مقابل لیورپول مهم است تا سولسشایر از اخراج دوری کند اما برخی در داخل باشگاه می ترسند که این کار بیش از حد توان مهاجم سابق این تیم باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала