ترامپ گزینه بررسی کارمندان کاخ سفید با دستگاه دروغ سنج را مطرح کرد

© AFP 2023 / Don Emmertچرا ما دروغ میگوئیم؟
چرا ما دروغ میگوئیم؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور امریکا ، استفاده از دروغ سنج (پلی گراف) را برای شناسایی مخبر احتمالی رسانه ها در میان کارمدان کاخ سفید پیشنهاد نموده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Politico خاطرنشان می شود که  البته، رئیس جمهور امریکا اندکی پس از انتخابات به فکر استفاده از پلی گرافیک شد، اما تاکنون دستیارها موفق شده اند ترامپ را متقاعد کنند که ضد چنین بررسی هستند و به مزایای آن باور ندارند.

با این حال ، برخی از کارمندان به طور داوطلبانه برای اثبات بی گناهی خود در نشت اطلاعات ، آزمایش با دستگاه دروغ سنج را سپری نمودند.

براساس این گزارش، رئیس جمهور امریکا، "خبرچین ها را با جاسوس ها مقایسه كرد" و درباره "نحوه مجازات كردن آنها" صحبت كرد.

دروغ ترامپ در مورد زادگاه پدرش - اسپوتنیک افغانستان
دروغ ترامپ در مورد زادگاه پدرش

پیشتر رئیس‌جمهور امریکا مجددا با انتشار پیامی توئیتری به موضوع «اوکراین» پرداخت و مطرح شدن این مسئله را توطئه‌ای علیه خود دانست و گفت، برنامه‌ای برای نام بد کردن وی درذ حال اجراست.

هفته گذشته افشاگر ناشناس نهاد اطلاعاتی امریکا اعلام کرد ترامپ در چندین تماس تلفنی با ولادیمیر زلنسکی، همتای اوکراینی خود خواستار تسریع تحقیقات درباره فساد مالی پسر جو بایدن، معاون رئیس جمهور پیشین آمریکا شده است.

 او طی تماسی تلفنی در 25 جولای از رئیس‌جمهور اوکراین خواسته بود تا تحقیقات درباره فساد مالی جو بایدن و پسرش را تسریع بخشد. افشای این موضوع باعث شد دموکرات‌های مجلس نمایندگان امریکا بار دیگر گزینه استیضاح را مطرح کنند. به دنبال این خبر، رئیس مجلس نمایندگان امریکا اعلام کرد این مجلس بررسی رسمی استیضاح ترامپ را به اتهام نقض قسم خود آغاز می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала