اشرف غنی مدال "غازی میر بچه خان" را به شاهزاده سعودی اهدا کرد

© Photo / Marc Mullerاشرف غنی مدال "غازی میر بچه خان" را به شاهزاده سعودی اهدا کرد
اشرف غنی مدال غازی میر بچه خان را به شاهزاده سعودی اهدا کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به فرمان رئیس جمهور غنی، یکی از بالاترین افتخارات افغانستان ،مدال غازی میر بچه خان به امیر ترکی الفیصل رییس استخبارات اسبق سعودی به پاس «خدمات شایسته» و همکاری های ایشان در در دوران جهاد اهدا شد.

به گزارش اسپوتنیک، در یک محفل که به مناسبت اهدای مدال غازی میر بچه خان از طرف سفارت کبرای جمهوری اسلامی افغانستان مقیم ریاض برگذار شده بود، جهت اهدای مدال مذكور به نمایندگی از جانب محمد اشرف غنی ، دکتور همایون قیومی مشاور ارشد رئیس جمهور و سر پرست وزارت مالیه کشور اشتراک نمود. 

مدال متذکره توسط وزیر مالیه و سید جلال کریم سفیر کبیر و نماینده فوق العاده رئیس جمهور با حضور شهزاده فيصل بن بندر بن عبد العزيز آل سعود والي ولايت رياض، دکتور شیرمحمد ابراهیمی جنرال قونسل جمهوري إسلامي افغانستان مقيم جده، ديپلوماتان، آتشه های نظامی و تجارتی سفارت، مسؤلین و مقامات عالی رتبه حکومت سعودی، سفرا و ديپلماتان كشور هاي دوست، برای امیر ترکی الفیصل رییس استخبارات اسبق سعودی به پاس خدمات شایسته ایشان در عرصه آوردن صلح و میانجیگری میان سران احزاب جهادی و کمک به مردم افغانستان در عرصه های مختلف اهدأ گرديد.

مدال غازی میربچه خان،چهارمین مدال و سند افتخاری است که با علامت طلایی مشخص ساخته شده و به شخصیت‌های حقیقی و حقوقی که در عرصههای عملی، پژوهشی، فرهنگی و آموزشی خدمات شایان و ارزشمند می نمایند اهدا می گردد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала