Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بیل: هیچ چیز روی تمرکزم اثر نمی‌گذارد، فعلا روی بازی ولز فکر می‌کنم

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر گرت بیل
گرت بیل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید تاکید کرد که خبرهای دروغ مبنی بر جدایی او از رئال، تایثری روی تمرکز او نمی‌گذارد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از اسکای اسپورت، خیراً رسانه های اسپانیایی و بخصوص گیلم بالاگ از نارضایتی گرت بیل از حضور در رئال مادرید گفته بودند و اینکه او در تابستان آینده قصد جدایی از سانتیاگو برنابئو را دارد. بیل که خود را با تیم ملی ولز آماده دیدار برابر اسلواکی می‌کند، گفت: با احساسات متفاوتی پای به این دیدار می‌گذاریم اما همیشه می‌خواهیم از فوتبال لذت ببریم و بهترین نمایش خود را داشته باشیم. با پیراهن ولز همیشه احساس خوبی داشته‌ام و نهایت تلاشم را به کار می‌گیرم».

Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
برباتوف: هواداران رئال به گرت بیل بی‌احترامی می‌کنند

ستاره در واکنش به خبرهای که در مورد او به نشر می‌رسد، گفت: «فکر می‌کنم بازیکنان با خیلی از احساسات به میدان می روند، و بدیهی است که عصبانیت هم بخشی از آن باشد، اما من فقط سعی می کنم فوتبال بازی کنم و تا جایی که می توانم از آن لذت ببرم و چه اینجا و چه در رئال مادرید، بهترین عملکردم را ارائه کنم. هر بار که به میدان می روم، سعی دارم 100% توان خود را به کار بگیرم تا به تیم کمک کنم. این کار را ادامه خواهم داد. چیزی ندارم که ذهنم را از آن پاک کنم».

این ستاره ولزی در مورد حضور در تیم ملی کشورش گفت: «حضور در اردوی تیم ملی ولز را دوست دارم و همه این را می دانند. این کاری است که همیشه عاشقش بودم. وظیفه ای به دوش داریم تا به رقابت های یورو صعود کنیم. این بازی بزرگی است. می خواهیم در این مسابقه پیروز شویم، 3 امتیاز را کسب کرده و در مسیر درست قرار بگیریم. تا زمانی که به گل برسیم و پیروز شویم، مهم نیست فردا چه کسی گل بزند. فردا شاهد یک بازی تیمی خواهیم بود. باید به برنامه بازی خود پایبند باشیم و در این صورت شانس خوبی برای پیروزی خواهیم داشت».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала