Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سومین پیروزی تیم کابل بازان در لیگ شش دوش کریکت

© Photo / ACBتیم کابل بازان در لیگ شش دوش افغانستان
تیم کابل بازان در لیگ شش دوش افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم کابل بازان در ادامه رقابت های لیگ شش دوش افغانستان به سومین پیروزی متوالی خود دست یافت.

به گزارش اسپوتنیک، امروز فصل ششم رقابت های لیگ شش دوش افغانستان موسوم به شپږيزه با انجام دو بازی ادامه یافت که طی آن تیم کابل بازان با کاپیتانی اصغر افغان توانست برابر حریفش بوست ساتونکی با اختلاف 25 دوش کسب برتری نمود تا سومین پیروزی این تیم در شپږيزه به ثبت برسد.

در این دیدار قرعه را یاران اصغر بردند و به توپ زنی پرداختند که طی 20 آور و با از دست دادن 7 بازیکن 145 دوش را به حریف هدف تعیین کردند. يونس احمدزي35، اصغر افغان25، حضرت الله ځاځي20 و محمد سردار هم 20 دوش برای کابل بازان انجام دادند در سوی مقابل نصرت الله با 2، دولت ځدراڼ، ضيا الرحمن، گلبدين نایب و قېس احمد هر کدام 1-1 ویکت برای بوست ساتونکی گرفتند.

در ادامه بازیکنان بوست ساتونکی به میدان آمدند و نتوانستند هدف داده شده را تکمیل نمایند و در آور 18.1 و با از دست دادن تمامی بازیکنان شان، تنها 119 دوش کردند و با اختلاف 25 دوش تن به شکست تلخ دادند.

حشمت الله شهيدي35، بهار شينواري22 و وقارالله اسحاق15 دوش برای تیم شان انجام دادند در حالیکه در بخش توپ اندازی برای کابل بازان، تیندای چټارا، امير حمزه او وقار سلام خېل هرکدام با 2 ویکت و اصغر افغان با سميع الله شينواري هر کدام یک ویکت درخشیدند.

در پایان این دیدار نیز وقار سلام خیل جایزه بهترین بازیکن را از آن خود کرد.

تا اینجای فصل تیم کابل بازان بدون شکست بازی ها را دنبال می کند و با 6 امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

این در حالیست که در بازی صبح امروز دو تیم بند امیر و نهنگان آمو با هم مصاف دادند که تیم بندامیر با شکست حریفش به اولین پیروزی خود در فصل ششم شپږيزه ثبت شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала