Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عمان 2 – افغانستان 0؛ شکست شیران خراسان در نیمه اول

© photo by: feroz Mashoufتیم ملی فوتبال افغانستان
تیم ملی فوتبال افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم ملی فوتبال افغانستان در نیمه اول بازی با عمان با دو گل شکست خورد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم های ملی فوتبال افغانستان و عمان در چارچوب بازی های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت های آسیا 2023 از ساعت 19:30 امشب به مصاف هم رفتند که این دیدار در نیمه اول به سود تیم میزبان به پایان رسید.

شاگردان انوش دستگیر در حالیکه خوب توانسته بودند برابر حریف شان دوام بیاورند ولی در دقیقه 27 بازی، ارسالی از سمت چپ روی دروازه اویس عزیزی به عبدالعزیز رسید و مهاجم نوک برای عمان با ضربه سر گلزنی کرد.

ده دقیقه بعد، ضربه آزاد نصیب بازیکنان میزبان شد که آنرا ابراهیم صالح روی دروازه ارسال نمود و بار دیگر عبدالعزیز با ضربه سر دروازه افغانستان را گشود و نتیجه را 2-0 ساخت.

در ادامه و در دقیقه 42 برای شاگردان انوش دستگیر یک کرنر به دست آمد که آنرا محمدالمسلمی بازیکن حریف از دروازه تیمش دور کرد.

بار دیگر و در دقیقه پایانی کرنر دوم برای افغانستان بدست آمد که از دروازه میزبان به آسانی توسط بازیکنان دور شد و اما با خطای عبدالعزیز ضربه آزاد برای افغانستان اعلام شد که آنرا فیصل شایسته ارسال کرد ولی بازهم دفع گردید تا دروازه فیض الرشیدی بسته بماند و نیمه اول با همان نتیجه 2-0 به سود میزبان به پایان برسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала