Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مورینیو: رونالدوی برازیلی بهتر کریستیانو و مسی بود

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر مورینیو
مورینیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ژوزه مورینیو، سرمربی سابق منچستر یونایتد در تازه‌ترین اظهار نظرش به تمجید از رونالدو برازیلی پرداخت و او را بهتر از کریستاینو  مسی عنوان کرد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از کالچیو میرکاتو، سرمربی سابق منچستر یونایتد مثل همیشه یک بار دیگر در مورد دو ستاره فوتبال جهان سخن گفت. مورینیو در پیوند به این پرسش که مسی بهتر است یا رونالدو این بار پاسخ متفاوت را داد «مسی و کریستیانو رونالدو مدت‌ها است که در بالاترین سطح بازی می‌کنند و عملکرد درخشانی از خود نشان داده‌اند اما از دید من رونالدوی برازیلی بهترین بازیکن است. اگر با قاطعیت از استعداد و مهارت یک بازیکن صحبت کنیم قطعا هیچ بازیکنی برتر از رونالدو نیست».

خوزه مورینیو - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مورینیو علاقه‌مند بازگشت به لیگ برتر در صورت اخراج پوچتینو از تاتنهام

آقای خاص در این مورد ادامه داد و گفت: «وقتی من به همراه بابی رابسون در بارسلونا بودم به خوبی متوجه این واقعیت شدم که هیچ بازیکنی روی کره زمین مثل رونالدو برازیلی نیامده است». مورینیو در پایان صحبت‌های در مورد رونالدو گفت: آسیب دیدگی‌های زیاد باعث شد که او نتواند استعداد و نبوغ خود را آنگونه که بایسته و شایسته است به نمایش گذارد. اگر آسیب دیدگی نبود قطعا او نوآوری بیشتری از خود نشان می‌داد و جذابیت و لذت بیشتری هم به فوتبال می‌داد. رونالدو در 19 سالگی استعداد و نبوغ بی نظیری داشت. او واقعا بهترین بود».

آقای خاص در حالی این سخنان را بر زبان می‌آورد که پیش از این به هنگام حضورش در رئال مادرید بارها کریستیانو رونالدو را برترین بازیکن جهان و برتر از مسی دانسته بود؛ البته او در سالهای پایانی با رونالدو به مشکل خورد. مورینیو پس از جدایی از شیاطین سرخ هدایت هیچ تیمی را برعهده نگرفته و خبرهای زیادی درباره بازگشت او به رئال به گوش می‌رسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала