Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار: در پی‌اس‌جی خوش‌حالم؛ دیگر به بارسا فکر نمی‌کنم

© Sputnik / Максим Богодвид /  مراجعه به بانک تصاویر نیمار
نیمار - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیمار ستاره تیم ملی فوتبال برازیل می‌گوید از حضور در پاری‌سن‌جرمن خوش‌حال است و بارسلونا فکر نمی‌کند

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از اسپورت، ستاره برازیلی پاری‌سن‌جرمن تاکید می‌کند که او از حضور در پاریس خوش‌حال است و دیگر به بارسلونا فکر نمی‌کند. نیمارعلاقه زیادی به بازگشت مجدد به جمع آبی‌اناری‌ها داشت که اما در نهایت این انتقال صورت نگرفت و او در پی‌اس‌جی ماندنی شد. با توجه به شرایط دشواری که در پاریس دارد و هوداران این باشگاه پاریسی علیه او شعار می‌دادند، درخشش او در 5 بازی عالی بوده که حتا که 4 گل در این پنج بازی به ثمر رسانده است.

نیمار جونیور - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
نیمار پیراهن ویژه 100 بازی برای برازیل را دریافت کرد + ویدیو

این ستاره برازیلی در مورد حضورش در پاری‌سن‌جرمن و احتمال بازگشت به بارسلونا گفت: «این برای همه واضع بود که من خواهان جدایی از پی‌اس‌جی بودم اما اکنون باید تاکید کنم که از ماندن در این‌جا خوشحال هستم و به جدایی فکر نمی‌کنم. فصل برای من بسیار بد شروع شد اما به محض اینکه به میدان رفتم شرایط بد از بین رفت. برای موفقیت پاری‌سن‌جرمن بیشتر از 100 درصد توانم می گذارم».

نیمار در مورد هم‌تیمی سابقش "لئونل مسی" هم گفت: «مسی واقعا متفاوت است. او قهرمان داستان در بارسلونا است. وقتی یک بازیکن به چنین جایگاهی می رسد باید هم از او تقدیر شود».

در حال حاضر این ستاره برازیی خود را آماده 100 بازی با پیراهن تمی ملی کشور می کند. روز گذشته در مراسمی در برازیل از نیمار تقدیر شد و پیراهن 100 به مناسبت رسیدن او به 100 بازی ملی آماده شد و در مراسمی به او داده شد. نیمار 99 بار پیراهن تیم ملی برازیل را بر تن کرده است که نیجه آن 61 گل بوده است. او بعد از پله 77 گله و رونالدو 62 گله سومین گلزن برتر تاریخ فوتبال برزیل محسوب می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала