Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کلوپ و احتمال مربیگری در تیم ملی آلمان

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر کلوپ
کلوپ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یورگن کلوپ اعلام کرده است که در آینده می تواند هدایت تیم ملی آلمان را بر عهده گیرد.

به گزارش اسپوتنیک، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول گفته است که او فرصت مدیریت تیم ملی آلمان را در آینده در نظر خواهد گرفت، اما اکنون او در لیورپول خوشحال است.

قرارداد فعلی یواخیم لو سرمربی فعلی آلمان تا بعد از جام جهانی 2022 اعتبار دارد، اتفاقی که همزمان با پایان قرارداد سرمربی سرخ ها است.

با این حال، کلوپ هنگام صحبت با Magenta TV، اعلام کرد که به زودی خیال جدایی از آنفیلد را ندارد.

او در پاسخ به این سؤال که آیا برای هدایت تیم ملی علاقه دارد یا خیر؟ گفت: "من واقعاً نمی توانم بگویم. نمی دانم دوست داشتم یا دوست دارم. حالا  از امروز، احساس نمی کنم که ایستاد. اکنون من کاملاً از کاری که می کنم خوشحال هستم و این در کل داستان حائز اهمیت است. من همچنین اگر صحیح بودم، صد درصد نمی توانستم بگویم. اگر سؤالی پیش می آمد، من در مورد آن فکر می کردم - اما اکنون نه. لیورپولی ها ناامید خواهند شد.

پیروزی 2-1 اخیر سرخ پوشان آنفیلد برابر لستر، آنها را با 18 امتیاز به رکورد لیگ برتری منچستر سیتی رسند. فقط ناپولی در این رقابت ها تاکنون لیورپول را شکست داده که در ماه سپتامبر با نتیجه 2-0 به سود تیم ایتالیایی رقم خورد. با توجه به این شکل جالب توجه، تام ورنر رئیس لیورپول هیچ تلاشی از تمایل باشگاه برای تمدید قرارداد با مرد آلمانی در سال 2022 پنهان نکرده است.

ورنر در گفتگو با "اکو" قبل از فینال لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: "فکر می کنم شما می دانید که دنیای او را فکر می کنیم. ما قبلاً یکبار قرارداد او را تمدید کردیم. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که بدیهی است، مهم است که او تا زمانی که دوست دارد بماند. ما معتقدیم که وی به لیورپول متعهد است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала