کمیته تصفیه کابل بانک: خلیل الله فروزی 14 میلیون دالر پرداخته است

© Photo / Facebook/ KFخلیل‌الله فیروزی
خلیل‌الله فیروزی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
طی جلسه‌یی که به منظور پیشرفت تصفیه و حصول قرضه‌های کابل بانک در ارگ دایر شده بود، مسئولین کمیته تصفیه کابل از پرداخت 14 میلیون دالر توسط خلیل الله فروزی خبر دادند.

به گزارش اسپوتنیک، ارگ ریاست جمهوری با نشر یک خبرنامه از برگزاری جلسه به منظور چگونگی پیشرفت تصفیه و حضول قرضه‌های کابل بانک، تحت ریاست محمد اشرف غنی، رئیس جمهوری اسلامی افغانستان، خبر داده است.

در این جلسه که در ارگ انجام شد، ابتدا کمیتۀ تصفیه کابل بانک، گزارش خویش را در مورد پیشرفت کار حصول قرضه های کابل بانک از نزد مقروضین، ارائه کرده است.

مسئول کمیتۀ تصفیه کابل بانک گفت که ما توانستیم در شش ماه گذشته 16 جایداد مقروضین کابل بانک را به ارزش 12 میلیون دالر به وزارت مالیه انتقال دهیم و روند انتقال مبلغ 13 میلیون دالر از این قرضه ها زیر کار می باشد که مجموعاً ۲۵ میلیون دالر بدست آمده است.

همچنان مسئولین کمیتۀ مذکور در مورد پیشرفت حصول قرضه های کابل بانک از خلیل الله فروزی یکتن از سهم داران کابل بانک، از روزی که از زندان انتقال و تحت نظارت قرار گرفته است، معلومات دادند.

کمیته افزود که خلیل الله فروزی به شماری از تعهدات اش عمل نموده و مبلغ 14 میلیون دالر را پرداخت کرده است و کار حصول 18 میلیون دالر از موصوف نهایی شده و به زودی به حکومت سپرده خواهد شد.

در پایان خبرنامه آمده است: قابل یادآوری است که کار برای حصول جایدادهای مقروضین کابل بانک که در خارج از کشور موقعیت دارند، نیز در جریان می باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала