Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی: ال‌کلاسیکوی بدون رونالدو جدابیت ندارد

© AP Photo / Manu FernandezBarcelona's Lionel Messi, right and Real Madrid's Cristiano Ronaldo greets each other before a Spanish La Liga soccer match between Barcelona and Real Madrid, dubbed 'el clasico', at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Sunday, May 6, 2018
Barcelona's Lionel Messi, right and Real Madrid's Cristiano Ronaldo greets each other before a Spanish La Liga soccer match between Barcelona and Real Madrid, dubbed 'el clasico', at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Sunday, May 6, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لئونل مسی، فوق ستاره بارسلونا به این باور است که حضور کریستیانو رونالدو در رئال مادرید، باعث بالا رفتن کیفیت لالیگا و ال‌کلاسیکو بود و تاکید کرد که دوست داشت او در رئال بماند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از آ.اس، دو ستاره نام‌دار فوتبال جهان در یک دهه گذشته معیارهای را برای عملکرد فردی بازیکنان تعریف کردند و بیشترین رکورد گل‌زنی را نیز برجای گذاشتند و در این مدت همیشه بر جوایز فردی سلطه داشته اند.

لیونل مسی Футбол. Товарищеский матч. Россия - Аргентина - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مسی بهترین تاریخ است بالاتر از دی‌استفانو، مارادونا، پله و زیدان

مسی به این باور است که که حضور کریستیانو رونالدو در رئال مادرید، باعث بالا رفتن کیفیت لالیگا و ال‌کلاسیکو بوده و تاکید کرد که دوست داشته رونالدو در رئال بماند. این رقابت زمانی که آنها در ال‌کلاسیکو رو در روی یکدیگر قرار می‌گرفتند به اوج می‌رسید اما رونالدو تابستان سال گذشته به یکباره تصمیم گرفت تا مادرید را به مقصد تورین ترک کند. با این حال، فوق ستاره ابی‌اناری‌ها با ابراز تاسف از تصمیم رقیب سنتی خود برای ترک اسپانیا گفت: «در واقع دوست داشتم رونالدو در رئال ادامه می‌داد. مادریدی‌ها همچنان به مبارزه ادامه خواهند داد چرا که بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارند اما پیش از این هم گفته‌ام که آنها نبود او را احساس خواهند کرد و جای خالی او را لمس می‌کنند؛ با این وجود رئال بازیکنان خوب زیادی دارد که به آنان اجازه می‌هد تا برای تک‌تک عناوین بجنگند و علاوه بر این تاریخ بزرگی دارند».

با وجود اینکه مسی در دوران فوتبالی خود یک دوجین جایزه و جام کسب کرده است اما ستاره آرژانتینی هم به سهم خود حسرت‌هایی دارد که شاید حذف از نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل گذشته توسط لیورپول مهم‌ترین و تازه‌ترین آن‌ها باشد؛ جایی که سرخ‌پوشان آنفیلد موفق شدند در خانه شکست سه بر صفر را جبران کرده و راهی فینال شوند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала