Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مولر راهی لیگ جزیره می‌شود

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر توماس مولر
توماس مولر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیمکت‌نشینی‌های مداوم باعث شد مولر، ستاره باسابقه بایرن مونیخ به صورت رسمی به دنبال جدایی باشد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از دیلی میل، توماس مولر مهاجم با سابقه تیم فوتبال بایرن مونیخ از ابتدای فصل جدید لیگ‌های اروپایی، جایی در ترکیب اصلی باواریایی‌ها نداشته است. در فصل جاری به ویژه بعد از آمدن کوتینیو کمتر فرصت بازی در ترکیب اصلی بایرن مونیخ را به دست آورده است. این مهاجم آلمانی که در پنج دیدار اخیر تیمش نیمکت نشین بوده و تنها برای دقایقی فرصت بازی به او رسیده است.

توماس مولر - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ادعای بیلد: مولر از بایرن جدا میشود

مولر در مورد اتفاقات که برای او در این اواخر گذشته گفت: «سرمربی تیم همواره پیش از شروع یک بازی تصمیمات سختی می‌گیرد. در واقع من از شرایط خود در پنج بازی اخیر رضایت ندارم. اگر کادر فنی می‌خواهد از من فقط به عنوان بازیکن جایگزین استفاده کند، احتمالا که در مورد آینده‌ام تصمیم خواهم گرفت. من همیشه اهداف بزرگی دارم». سرمربی بایرن مونیخ پیش از بازی برابر هوفنهایم تاکید کرده بود که اگر به مولر نیاز داشته باشد دقایقی از او استفاده خواهد کرد. این مهاجم آلمانی در واکنش به این اظهار نظر کواچ گفت: «اظهارات کواچ واقعا جالب بود، البته جایی نگرانی نیست و به آن فکر نمی‌کنم و حساسیت نشان نمی‌دهم چرا که با سرمربی تیم صحبت کردم».

بایرن مونیخ در دیدار برابر هوفنهایم با نتیجه 2 – 1  مغلوب شد. در این بازی، مولر به عنوان بازیکن جایگزین وارد زمین شد و یک پاس گل نیز داد. باورایی‌ها در فصل جاری بوندسلیگا عملکرد خوبی از خود نشان نداده و در رده سوم جدول رده بندی جای دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала