نمایش هدایتگر روز رستاخیز در امریکا

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر نمایش هدایتگر روز رستاخیز در امریکا
نمایش هدایتگر روز رستاخیز در امریکا  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در ایالات متحده امریکا هدایتگر روز رستاخیز را نشان داد.
ویدئو راکت زیرآبی پوزیدون برای اولین بار منتشر شد - اسپوتنیک افغانستان
ویدئو راکت زیرآبی پوزیدون" برای اولین بار منتشر شد

به گزارش اسپوتنیک، نشریه امریکایی The Drive نوشت: هدایتگر «روز رستاخیز» یک سیستم هدایت اینرسی پیشرفته و با دقت بالای Sphere Reference Refert (AIRS) از یک راکت بالستیک بین قاره ای  LGM-118A Peacekeeper (ICBM) ، اوج فن آوری مربوط به جنگ سرد است.

این نشریه امریکایی، با استناد به کتاب مارتین میلر درباره سلاحهای کشتار جمعی یادآوری می کند، که «در این جنگ افزار به جای جا به جا کردن بر روی یک گیبال، [مونتاژ 19000 قسمت جداگانه] کره [AIRS] در مایعات فلوروکربنی درون پوسته بیرونی شناور می باشد».

نشریه درایو همچنان می نویسد، که شركت LGM-118A Peaceke Circular Probable Deviation Deviation (CVO) را كه از ماه سپتامبر 2005 از خدمات خارج شد ، 40 متر بر خلاف پارامتر فعلی LGM-30G Minuteman III ICBM ، كه 240 متر است ، ارائه كرد.

در همین حال، این نشریه دیدگاه اش را درباره عکس با کیفیت بالا AIRS ارسال شده توسط atomicarchive در تویتر منتشر شد کرده است.

یادآوری می کنیم، که در ماه جولای سال 2018 نشریه درایو همچنان توجه اش را به فیلم وزارت دفاع روسیه نشان داد که یک مدل کامل از سیستم راکت چند منظوره اقیانوس نورد پوزیدون را نشان می داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала