Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ترس رئیس لالیگا از خروج مسی

© REUTERS / Matthew ChildsSoccer Football - World Cup - Group D - Argentina vs Croatia - Nizhny Novgorod Stadium, Nizhny Novgorod, Russia - June 21, 2018 Argentina's Lionel Messi looks dejected after the match
Soccer Football - World Cup - Group D - Argentina vs Croatia - Nizhny Novgorod Stadium, Nizhny Novgorod, Russia - June 21, 2018 Argentina's Lionel Messi looks dejected after the match - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خاویر تباس رئیس لالیگا خوشحال است که چهره استثنایی لالیگا در دو دهه اخیر را هنوز هم در فهرست بازیکنان بارسلونا مشاهده می کند و امیدوار است که به زودی تعداد ستارگان بیشتری در سطح اول فوتبال اسپانیا به مسی بپیوندند.

به گزارش اسپوتنیک، اعتراف لیونل مسی مبنی بر خروج از بارسلونا در سال 2013 خاویر تباس، رئیس لالیگا را وحشت زده کرده، اما اکنون این درب برای امثال نیمار و ژوزه مورینیو باز می ماند تا دوباره به جمع اعجوبه آرجنتاینی در اسپانیا بازگردند.

حضور فوق ستاره‌ای چون مسی در نیوکمپ باعث بالا بودن سطح لالیگا شده‌است هر چند وی پس از گرفتار شدن در پرونده فرار مالیاتی، در نظر داشت انتقال به تیم دیگر را تجربه کند.

مسی در نهایت تصمیم گرفت که بماند، با این وجود برنده پنج توپ طلا، هنوز مرد شماره یک باشگاه باقی مانده است.

در همین حال تباس، اعتراف می کند از دست دادن چنین حضور نمادینی برای سطح برتر فوتبال اسپانیا بیشتر از حد تصور عالیست.

وی قبلا به خبرنگاران در سیرک دو سولیل در نمایش الهام گرفته از مسی گفت: "ما هرگز نترسیدیم که مسی اسپانیا را ترک خواهد کرد زیرا ما نمی دانستیم که او فکر می کند.

وی در مصاحبه این هفته گفت: من ترسیدم و پس از آن احساس آرامش کردم که او این‌طور تصمیم گرفت که بماند در این فرصت کم، وی تصمیم به ادامه گرفت.

من می خواهم از مسی تشکر کنم که در لیگ ما ادامه داد، اگر او دوباره احساس آرامش کند، نباید شک داشته باشد که ما از او حمایت خواهیم کرد و او را صدا می کنیم و همچنان از او حمایت خواهیم کرد.

تباس معتقد است که مسی در مواجهه با ادعاهای کلاهبرداری مالیاتی با رفتاری ناعادلانه روبرو شد و می تواند با فوق ستاره بارسلونا همدردی کند.

"واضح است که او همه چیز را امضا نکرده است یا نمی خواند. آنها به او می گفتند که کجا باید امضا کند و او این کار را می کرد.

"من تمام قراردادهای لالیگا را نمی خوانم وگرنه من تمام روز در آنجا خواهم بود،من اطمینان دارم که این یک موضوع اداری بوده است و نه جنایی."

با توجه به اینکه مسی بار دیگر خوشحال است و کاملاً روی فوتبال خود تمرکز دارد، تباس امیدوار است چهره ها و نمادهای بیشتری در لالیگا به وی بپیوندد.

فوتبال اسپانیا کریستیانو رونالدو را در انتقالی به یوونتوس در سال 2018 از دست داد و رقابت داخلی خود با مسی را به پایان رساند، نیمار با بازگشت به بارسلونا از پاری سن ژرمن به شدت پیوند خورده است، در حالی که سرمربی های سابق بلوگرانا و رئال مادرید پپ گواردیولا و ژوزه مورینیو حکم رد شدن در اسپانیا را ندارند.

تباس گفت: "نیمار ، مورینیو ، گواردیولا ... جایی برای همه وجود دارد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала