Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تیم المپیک اسپانیا پیشنهاد بازی سرخیو راموس را می پذیرد

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر سرخیو راموس
سرخیو راموس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرخیو راموس اعلام کرده است که دوست دارد در المپیک 2020 توکیو تیم ملی المپیک اسپانیا را همراهی کند.

به گزارش اسپوتنیک، سرخیو راموس کاپیتان تیم ملی اسپانیا قصد دارد علی رغم علاقه فدراسیون فوتبال اسپانیا (RFEF)، در تابستان آینده و همچنین در مسابقات قهرمانی اروپا می خواهد در بازی های المپیک بازی کند.

از نظر کادر مربیگری، آنها می خواهند کارهایی را که قبلاً در سطح زیر سن انجام شده است پاداش دهند و گزینه های "بیرونی" را در نظر نمی گیرند، مگر اینکه به دلایل ورزشی لازم باشد.

با یک نگاه به 23 نفر انتخابی رابرت مورنو برای یورو 2020وقتی زمان فرا رسید، بحثی پیش خواهد آمد تا ببینیم کدام بازیکنان در دسترس هستند، این بستگی به این دارد که آیا برخی بازیکنان می توانند در هر دو تورنمنت شرکت کنند، در حالی که عامل مصدومیت نیز خواهد بود.

از طرف دیگر در رختکن امیدها به سمت سرخیو راموس است. از نظر عملی کل تیم معتقد است که حضور کاپیتان رئال مادرید می تواند در امید بازگشت آنها از المپیک با یک مدال طلا محوری باشد.

یکی از بازیکنان گفت: "برای او این یک قهرمانی حرفه ای خارق العاده است و وقتی به دنبال طلا میرویم، او به خیلی کمک می کند."

دیگر بازیکن نیز اظهار داشت: این مسئله برای همه بسیار مثبت خواهد بود زیرا این امر جهشی عالی در کیفیت به ما خواهد داد، عضو تیم می گوید: "او یک کاپیتان عالی خواهد بود و ما با او خیلی پیروز می شویم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала