ژورنالیستان روحانیون عراقی دخیل در تجارت جنسی را افشا کردند

© AFP 2023 / John D Mchughژورنالیستان روحانیون عراقی دخیل در تجارت جنسی را افشا کردند
ژورنالیستان روحانیون عراقی دخیل در تجارت جنسی را افشا کردند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
چندی قبل ژورنالیستان جزئیات هیجان انگیز تجارت جنسی را در عراق افشا کردند. تحقیقات حدود یک سال طول کشید، ژورنالیستان با استفاده از کمره های مخفی و اجنتان خود به طور مفصل نشان دادند که صنعت سکس در یک کشور مسلمان چگونه فعالیت می کند و روحانیون در آن چه نقش بازی میکنند.

در سرمقاله نشریه Raseef22 (لبنان) گفته شده، روحانی عراقی در پاسخ به این سوال خبرنگار که «آیا ازدواج با دختر 12 ساله مجاز است؟» چنین تبصره تکان دهنده نمود: "فقط مراقب باشید که دختر بکارت خود را از دست ندهد ... شما می توانید او را نوازش کنید، در کنار او دراز بکشید، بدن و سینه های او را لمس کنید».

در تجارت مخفی سکس دختران نابالغ شرکت می کنند و روحانیون عراقی در آن نقش کثیف را بازی می کنند. مردان عمامه پوش چنین دختران را عروسان حلال می نامند.

تحقیق تلویزیونی روحانیون عراقی را که در تجارت به اصطلاح مخفی جنسی دخیل بودند، افشا کرد. آنها در دفاتر ازدواج در مناطقی نزدیک به برخی از اماکن مقدس عراقی کار میکنند.

براساس نتایج تحقیقات، بیشترین تعداد روحانیونی که با آنها تماس گرفته شده، پیشنهاد می کنند برای مدت زمان بسیار کوتاه «صیغه» (ازدواج موقت) منعقد کنند. بعضی اوقات این بیش از یک ساعت طول نمی کشد و تنها هدف از چنین ازدواج، رابطه جنسی است.

 حکایت همسران داعشی ها از زندگی در بین تروریست ها - اسپوتنیک افغانستان
فروش زنان ایزدی برای ایرانی ها در بازار های برده فروشی خاور میانه

معلوم شد که آنها به مشتریان خود در گرفتن زنان و دختران جوان و همچنین دختران خوردسال کمتر از 9 سال کمک می کنند.

به گفته ژورنالیستان، برخی از روحانیون در عراق به عنوان واسطه عمل می کنند و توجیه شرعی را برای اعمال مربوط به سوء استفاده جنسی از کودکان ارائه می دهند.

در طی تحقیقات مخفی با استفاده از کمره های فیلمبرداری پنهانی، مشخص شد که برخی از چهره های مذهبی قربانیان خود - دختران و دختران زیر سن بلوغ – را عروسان حلال می نامند.

اگرچه تعلیمات اسلامی نسبت به ازدواج های موقتی «صیغه» مواضع متفاوتی دارند و این پدیده حتی در بین خود شیعیان بحث برانگیز است، اما برخی از روحانیون شیعه به مردان اجازه چنین ازدواج را می دهند، به این دلیل که به زنان "هدیه عروسی" می دهند و چنین ازدواج نیز از خود شرایط دارد.

نقش روحانیون مسلمانان روسیه در مقابله با افراطیت - اسپوتنیک افغانستان
نقش روحانیون مسلمانان در مقابله با افراطیت

تحقیقات حدود یک سال به طول انجامید. تمام این مدت، خبرنگاران با کمره های مخفی فیلمبرداری کردند که چگونه روحانیون از زنان سوءاستفاده جنسی می کنند و چگونه مردان به آنها پول می پردازند تا "عروس برای لذت" را جستجو کنند.

طبق برخی تخمین ها، حدود یک میلیون بیوه در عراق زندگی می کنند و بسیاری از آنها به دلیل خشونت ها در این کشور خانه های خود را از دست داده اند. این تعداد زیادی از زنان را به رضایت به ازدواج موقت مجبور کرده اند.

تظاهرات ضدحکومتی در عراق - اسپوتنیک افغانستان
بغداد دوباره آتش گرفت؛ تظاهرات ضدحکومتی در عراق

برخی از روحانیون محلی گفتند که آنها جهت کمک به ازدواج موقت آماده هستند. نیمی از آنها گفته که می توانند عروس هایی برای چنین ازدواج به سن 12 تا 13 سالگی پیدا کنند.

شخصیت های مذهبی در کربلا که به دلیل وجود زیارتگاه های مهم مسلمان در آنجا، زائران شیعه را به خود جذب می کند، نیز موافقت کردند که به عقد نکاح موقت با دختران بسیار جوان کمک کنند.

«شما می توانید تنها برای نیم ساعت با یک دختر ازدواج کنید»

روزنامه نگاران به سخنان ملا سید رعد استناد می كنند كه میگوید، موازین شریعت محدودیت زمانی برای ازدواج تعیین نمی كند: "مرد می تواند برای چنین موعد كه می خواهد ازدواج كند. او حتی می تواند نیم ساعت ازدواج کند. به محض پایان این ازدواج ، او بلافاصله می تواند با دختر دیگری ازدواج کند. "

وی در پاسخ به این سوال كه آیا در اسلام ازدواج با یک دختر خوردسال مجاز است، پاسخ داد: "فقط مواظب باشید كه دختر بکارت خود را از دست ندهد ... شما می توانید او را نوازش كنید، كنار او دراز بكشید، بدن و سینه او را لمس كنید ، اما شما نمی توانید از پیش مقاربت کنید، گرچه اگر از پشت اتفاق می افتد، پس مشکلی پیش نمی آید. "

وقتی از رعد سوال شد كه اگر دختر صدمه ببیند چه اتفاقی خواهد افتاد، روحانی با بی احتیاطی جواب داد: "این به شما بستگی دارد و چه میزان دردی متحمل می شود."

شیخ سلامی، یک آخوند اهل کربلا، وقتی از وی سوال شد که آیا ازدواج با یک دختر 12 ساله مجاز است، پاسخ داد: "بلی، در سن 9 سال و بالاتر. از نظر شرع هیچ مشکلی وجود ندارد. "

پولیس لبنان - اسپوتنیک افغانستان
در لبنان گروه از بین برده شده که مصروف برده فروشی بود

" یگانه مشل باکره بودن دختر است. سپس رابطه جنسی از پشت امکان پذیر است، اما به شرط اینکه دختر موافقت کند. هر كاری را كه می خواهید میتوانید انجام دهید".

 رعد از روزنامه نگار 200 دالر در بدل خدمت خواسته بود که فقط چند دقیقه طول کشید. امنیت عروس متهم 13 ساله او را اذیت نمی کرد.

روزنامه نگاران سخنان یک مرد عراقی را که ازدواج موقت نموده بود، نقل می کنند. "عروس" برای او را آخوندها پیدا کرده بود. وی گفت: "یک دختر 12 ساله مانند پاداش است چون هنوز جوان است، اما این گران خواهد بود. یک آخوندی حدود 500 دالر یا حتی 700 یا 800 دالر برای ازدواج موقت دریافت می کند. "

او مانند سایر مردانی که وارد چنین ازدواج شده، معتقد است که از نظر دین دلیل برای این امر را دارد: "اگر روحانی به شما بگوید که ازدواج حلال است، پس این گناه نیست، و شما نباید خجالت بکشید."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала