Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتخابی یورو 2020 ؛ پیروزی پرتغال و فرانسه در شب شکست انگلیس

© Photo / FB/UEFA EURO 2020تیم ملی فوتبال پرتگال
تیم ملی فوتبال پرتگال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در ادامه مرحله گروهی رقابت های انتخابی یورو 2020 شب گذشته در شب ثبت نخستین شکست انگلیس، فرانسه به سختی به برتری رسید و پرتغال در شب گلزنی رونالدو استونیا را از پیش رو برداشت.

به گزارش اسپوتنیک، در گروه اول رقابت ها تیم فوتبال انگلستان در خانه جمهوری چک دو بر یک شکست خورد. در این مسابقه سه شیرها خیلی زود از روی نقطه پنالتی توسط هری کین از حریف پیش افتادند، اما شش دقیقه بعد گل یاکوب برابچ بازی را به تساوی کشاند.

در نهایت مسابقه دو تیم در حالی که با تقسیم امتیازات رو به پایان بود، در دقیقه 85 بازیکنان جمهوری چک توسط هوندراسک گل برتری این دیدار را به ثمر رساندند تا انگلیس پس از 4 پیروزی متوالی نخستین شکست را در این رقابت ها متحمل شد.

انگلیس با کسب این شکست هم با 12 امتیاز صدرنشین گروه اول است. چک نیز با همین تعداد امتیاز دوم است.

در گروه دوم نیز تیم فوتبال پرتغال در خانه با نتیجه قاطعانه سه بر صفر در مقابل لوکزامبورگ به برتری رسید. در این مسابقه سیلوا در دقیقه 16، رونالدو 65 و گدس 89 برای قهرمان اروپا گلزنی کردند.

در جدال بعدی نیز تیم فوتبال اکراین با دبل مالینوفکسی در مقابل لتونیا به برتری رسید و صدرنشینی را در این گروه حفظ کرد. در این گروه اکراین با 16 امتیاز صدرنشین است و پرتغال نیز با 11 امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به حریفش تیم دوم است.

در گروه هشتم نیز دیشب سه مسابقه برگزار شد که با یک نتیجه مشابه به پایان رسیدو در مهم ترین مسابقه تیم فوتبال فرانسه قهرمان به سختی در زمین ایسلند به برتری رسید.

تک گل این دیدار را جیرو از روی نقطه پنالتی در دقیقه 66 به ثمر رساند.

در دو بازی دیگر این گروه نیز ترکیه با یک گل از سد آلبانی گذشت و آندورا نیز همین نتیجه را در مقابل موالداوی رقم زد.

در ادامه رقابت ها امشب در مهم ترین مسابقات ایتالیا میزبان یونان است و اسپانیا نیز مهمان ناروی است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала