Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو، نام جدید برای ورزشگاه اسپورتینگ لیسبون

© REUTERS / Carl RecineSoccer Football - World Cup - Group B - Portugal vs Morocco - Luzhniki Stadium, Moscow, Russia - June 20, 2018 Portugal's Cristiano Ronaldo celebrates scoring their first goal
Soccer Football - World Cup - Group B - Portugal vs Morocco - Luzhniki Stadium, Moscow, Russia - June 20, 2018 Portugal's Cristiano Ronaldo celebrates scoring their first goal - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
احتمال دارد نام ورزشگاه اختصاصی اسپورتینگ لیسبون به نام کریستیانو رونالدو، بازیکن تیم ملی پرتگال و باشگاه یوونتوس تغییر کند.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو در سال 2002/2003 بازیکن باشگاه اسپورتینگ لیسبون بود و از آن‌جا به باشگاه منچستریونایتد پیوست. حال این باشگاه قصد دارد، پس از بازنشسته‌گی رونالدو برای قدردانی از این فوق ستاره، نام این ورزشگاه را به نام کریستیانو رونالدو تغییر دهد.

رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رونالدو به علی دایی و آقای گلی جهان نزدیک شد + عکس

پروژه تغییر نام ورزشگاه خوزه آلوالاده به نام کریستیانو رونالدو طبق گزارش‌های تایید نا شده، از سوی فردریکو وارانداس، مدیر ورزشی تیم فوتبال اسپورتینگ لیسبون مطرح شده است و ممکن است از سوی این باشگاه مورد تایید قرار گیرد.

واندارس به توتو اسپورت در این مورد گفت:« رونالدو یکی از نمادها و ارزش‌های باشگاه اسپورتینگ است و ما هنوز یادگار‌های او را حفظ کرده‌ایم. این افتخار برزگی خواهد بود که نام رونالدو را روی ورزشگاه تیم خود بگذاریم، زیرا نام او با این باشگاه گره خورده است. رونالدو بهترین بازیکن تاریخ پرتگال است و ارزش این را دارد که ورزشگاهی به نام او باشد. ما روی این طرح کار می‌کنیم و به زودی آنرا عملی خواهیم کرد.»
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала