Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شادی گول بحث‌برانگیز بازیکنان ترکیه جنجال ساز شد+عکس

© AFP 2023 / Bulent KilicТурецкий голкипер Волкан Бабаджан после второго пропущенного мяча в матче между сборными Испании и Турции на Евро-2016 во Франции
Турецкий голкипер Волкан Бабаджан после второго пропущенного мяча в матче между сборными Испании и Турции на Евро-2016 во Франции - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اتحادیه فوتبال اروپا، ممکن است تیم ملی ترکیه را بابت شادی پس از گول با سلام نظامی برابر آلبانی جریمه سنگین کند.

به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی ترکیه شب گذشته میزبان آلبانی بود و این تیم را در ورزشگاه شوکرو ساراج اوغلو با تک گول توسون شکست داد و صدر نشان گروه خود شد.

بازیکنان ترکیه پس از این گول در برابر هواداران در یک خط ایستادن و به سبک سلام نظامی از گول شان تجلیل کردند.

حال روزنامه سان مدعی شده است که ممکن تیم ملی ترکیه به دلیل این کار که به گونه‌ی از اقدام نظامی ترکیه علیه سوریه و حملات هوایی ترکیه بالای مناطق کُرد نشین در سوریه حمایت صورت گرفته است، جریمه سنگین شود.

در صورتی که این کار بازیکنان تیم ملی ترکیه حرکت سیاسی شمرده شود، بدون شک با این تیم هممانند تیم ملی اسلواکی برخورد صورت خواهد گرفت که به دلیل انتقال پیام‌های تحریک آمیز جریمه شده بودند.

این در حالیست که یک سال قبل فیفا، بازیکنان تیم ملی سوئیس(گرانیت ژاکا، لیخ‌اشتاینر و شکیری) را به دلیل نمایش پرچم آلبانی با دست جریمه کرده بود، زیرا فیفا نمی‌خواهد فوتبال را آمیخته با سیاست سازد و در صورت نقص این مسئله از سوی تیم و بازیکن جریمه خواهند شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала