مامور پنتاگون، افشاگر اطلاعات مخفی در بارۀ آزمایشات «سوپر سلاح» روسیه

© Russian Defence Ministry /  مراجعه به بانک تصاویر مامور پنتاگون، افشاگر اطلاعات مخفی در بارۀ آزمایشات «سوپر سلاح» روسیه
مامور پنتاگون، افشاگر اطلاعات مخفی در بارۀ آزمایشات «سوپر سلاح» روسیه  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رسانه امریکایی گفته است که افشاگری که اطلاعات مخفی دریافت شده توسط امریکا در باره آزمایشات سلاح‌های امیدوارکننده روسی و چینایی، یک مامور سازمان اطلاعات وزارت دفاع امریکا است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از واشنگتن‌پست، «هنری فریزی» مامور سازمان اطلاعات وزارت دفاع ملی امریکا افشاگر اطلاعات مخفی دریافت شده توسط امریکا در باره آزمایشات سلاح‌های امیدوار کننده روسیه و چین است.

این روزنامه با استناد به وزارت دادگستری امریکا گزارش می‌دهد که این تحلیلگر 30 ساله از اسکندریه (ویرجینیا) در موقع ارتکاب جرم (اطلاعات در باره امنیت ملی را فاش می‌کرد) گرفتار شد. اتهام مروبط علیه این مامور سازمان اطلاعات وزارت دفاع در 9 اکتوبر سال روان مصرح شد.

براساس گفته های اف‌بی‌آی، فعالیت‌های فریزی می‌تواند خسارات جدید به امنیت ملی وراد کند. اداره تحقیقات فدرال می‌گوید که این مامور وزارت دفاع ملی کشور به دلیل تمایل وی برای کمک به حرفه‌ای شدن یک خبرنگار زن که با وی رابطه عاشقانه طولانی داشته است. همچنان در این پرونده یک خبرنگار زن دیگر که شامل می‌باشد که فریزی برای او نیز اطلاعات اضافی را ارسال نموده است.

«آماندا مالیاس» و «کورتنی کوبا» دو خبرنگار زن استند که مسائل مربوط به امنیت ملی پوشش می‌دهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала