ترس جاپانی‌ها از آسمان بنفش+عکس

© Sputnik / Kirill Braga /  مراجعه به بانک تصاویر ترس جاپانی‌ها از آسمان بنفش+عکس
ترس جاپانی‌ها از آسمان بنفش+عکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در جاپان توته‌های از ابر‌ها به رنگ بنفش دیده شده است که تمام مردم جاپان را شوک زده کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، کاربران صفحات اجتماعی در جاپان تصاویری را به نشر رسانده اند که پیش از طوفان بسیار قوی آسمان را به رنگ بنفش تصویر برداری کرده اند.


در عین حال بعضی از کاربران این ابر را بسیار خطر ناک پیش بینی کرده است و افزوده اند که رنگ آسمان بنفش هیچگاه علایم خوب نداشته است.


گفتیست که چند روز پیش سخنگوی هواشناسی جاپان در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: طوفانی که به ژاپن نزدیک می شود، از نظر قدرت و مقیاس خسارت های احتمالی ممکن است مانند سال 1958 باشد، که صدها نفر در آن کشته شد بود.
سخنگو افزوده بود که فردا (12) اکتوبر یا پس فردا (13) اکتوبر طوفان بسیار قدرتمند، بدون کاهش قدرت، ممکن است مستقیماً در مناطق توکی و کانتو (اطراف توکیو) شروع شود، علاوه بر شاید که بارش شدید را هم با خود داشته باشد.
افزوده بود که تمام کشور را طوفان بسیار خطرناک تهدید می‌کند که با خود باران، سیلاب و خطرات دیگری را با خود خواهد داشت، به همین خاطر از تمام مردم خواسته است که پیش از اینکه بالایشان کدام مشکل بیاید پیش از پیش آماده‌گی هرچه لازم را بگیرند.
گفته شده بود که این فاجعه از جنوب غربی به سوی شمال به روز شنبه و یکشنبه تاریخ 12 اکتوبر حرکت خواهد کرد، ممکن است در مناطقی از سواحل اقیانوس آرام این کشور بیفتد و توکیو را تحت تأثیر قرار دهد.
در عین حال هواشناسان از لغو 800 پرواز نیز خبر داده اند، در این صورت تمام مدارس و مکاتب نیز در این روزها رخصتی اعلام شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала