Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دیپورتیوو جانشینان سوارز را مشخص کرد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر سوارز بازیکن باشگاه بارسلونا
سوارز بازیکن باشگاه بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
موندو دیپورتیو نشریه نزدیک به بارسلونا با انتشار خبری، جانشینان سوارز در بارسلونا بر شمرد.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه موندودیپورتیوو منبع نزدیک به باشگاه بارسلونا امروز با گزارشی مدعی شد که امباپه، لاوتارو و کین چهار هدف بارسلونا برای جایگزینی لوییز سوارز هستند که با آنها این باشگاه می خواهد به گونه بلند مدت جانشین سوارز را در اختیار داشته باشد.

براساس گزارش های موجود در روزنامه کاتالونیایی موندو دیپورتیوو، برای پس از پایان قردارد لوییز سوارز در 2021، این چهار بازیکن را مدنظر گرفته است.

سوارز 33 قصد تمدید قراردادش را ندرد و ارنستو والورده نیز برنامه احتمالی را روی دست گرفته است و با وجود علاقه شدید رئال مادرید به کیلیان مباپه، این مُهاجم پاری سن ژرمن هدف اصلی مرد اسپانیایی در بارسا است، در حالیکه قرداد او نیز تا 2022 با پاریسی ها اعتبار دارد و گفتگوها درباره تمدید احتمالی در تابستان آینده آغاز خواهد شد. با توجه به اینکه انتقال امباپه می تواند بیش از 170 میلیون یورو هزینه داشته باشد، اما بارسلونا اهداف دیگری نیز از جمله هری کین بازیکن تاتنهام، مارکوس راشفورد بازیکن منچستر یونایتد و لاتارو مارتینز مهاجم اینترمیلان را نیز زیر نظر دارد.

کین هزینه مشابه امباپه را در پی خواهد داشت و قرارداد او تا 2024 در بندن قابل اعتبار است، با این حال راشفورد و مارتینز هر دو به عنوان اهداف قابل دستیابی تری مورد توجه قرار می گیرند اما تضمین های مشابه چون هری کی ن و کیلیان امباپه را ارائه نخواهند داد در حالیکه هر دو ستاره در بدل نزدیک به 100 میلیون یورو در دسترس می باشند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала