Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شکست خانگی قزاق ها برابر شیاطین سرخ اروپا

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر تیم ملی فوتبال بلجیم Russia World Cup Belgium Training
تیم ملی فوتبال بلجیم  Russia World Cup Belgium Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم ملی بلجیم شامگاه امروز در زمین قزاقستان هشتمین پیروزی متولی خود در اروپا را رقم زد.

به گزارش اسپوتنیک، در ادامه بازی های مقدماتی و راهیابی به یورو2020، شامگاه امروز تیم ملی بلجیم سومین بازی برگشتی خود را در ورزشگاه "آستانه آره نا" برابر قزاقستان برگزار کرد و سرانجام با نتیجه 2-0 به پیروزی رسید.

بلجیم که در7 بازی اخیرش پیش از این هیچ شکستی نداشت، امروز نیز روند شکست ناپذیری خود را حفظ نمود و نیمه اول را با گل دقیقه 21 میچی باتشوایی که روی پاس پریت به ثمر رسید، پیروز به رختکن رفت. در نیمه دوم نیز شاگردان روبرتو مارتینز توانستند نمایش بهتری داشته باشند و گل دوم این تیم نیز توسط مونیر در دقیقه53 به ثبت رسید تا بازی را شیاطین سرخ اروپا 2-0 برنده شود.

یاران هازارد در حالی این بازی را برنده شدند که پیش از این با برتری برابر تیم های ملی روسیه، قبرس، قزاقستان، اسکاتلند، سن مارینو، اسکاتلند و سن مارینو را از پیش رو برداشته بود و به شمول بازی امشب، شاگردان مارتنیز 30 گل به حریفان زده اند و تنها یک بار آنهم برابر روسیه در اولین بازی شان در رقابت های مقدماتی یورو 2020، گل دریافت کرده اند. گفتنی است که دو بازی بعدی برگشتی این تیم برابر روسیه و قبرس برگزار می شود اما در سوی مقابل، قزاقستان تا کنون از 7 بازی اخیرش تنها 2 پیروزی و یک تساوی داشته و همچنان به 4 شکست را تجربه کرده است و لحظات قبل نیز سومین شکست متوالی خود را تجربه نمود.

این در حالیست که در ادامه این بازی ها امشب بلاروس با هالند، مجارستان با آذربایجان، اسکاتلند با سن مارینو، قبرس با روسیه، استونیا با آلمان، ولز با کرواسیا، سلوانیا با اتریش و پولند با مقدونیه شمالی دیدار خواهند کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала