Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ابراهیموویچ فرشته نجات شیاطین سرخ

© REUTERS / SERGIO PEREZزلاتان:«من خود را پوتین – به وریانت سویدن، میدانم»
زلاتان:«من خود را پوتین – به وریانت سویدن، میدانم» - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کلایتون بلک مور، هافبک پیشین یونایتد معتقد است که ابراهیموویچ می تواند در این فصل منچستریونایتد را نجات دهد.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه منچستریونایتد در نقل و انتقالات تابستانی الکسیس سانچز و روملو لوکاکو را به فروش رساند اما به جای آنان هیچ خریدی انجام نداد. سولسشر معتقد است که باید به بازیکنان جوان میدان داد و جانشین این دو بازیکن باید بلند مدت باشد. اما منچستر این روز‌ها در خط حمله به مشکل خورده است و دنبال راه است.

زلاتان:«من خود را پوتین – به وریانت سویدن، میدانم» - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رونمایی از مجسمه زلاتان ابراهیموویچ در زادگاهش+عکس

کلایتون بلک مور، هافبک پیشین یونایتد معتقد است که ابراهیموویچ می تواند در این فصل منچستریونایتد را نجات دهد و با توجه به سن بالا، تجربه زیاد این بازیکن و رایگان بوده او منچستر در زمستان باید او را دوباره جذب کند.

یونایتد در ماه جنوری بخاطر تقویت تیمش در خط حمله ماریو مانژوکیچ را جذب خواهد کرد و توافقاتی در این زمینه نیز صورت گرفته است. سولسشر معتقد است که این بازیکن 33 ساله گزینه ای خوب و بلند مدت نسبت به ابراهیموویچ است.

این در حالیست که سولسشر قبلا در مورد بازگشت زلاتان خوشبینی نشان داده بود و گفته بود، اگر زلاتان بخواهد به اولدترافورد بازگردد خودش به او تماس خواهد گرفت.

زلاتان در فصل گذشته لیگ آمریکا که چند روز قبل به پایان رسید با 29 گول دومین گولزن این لیگ لقب گرفت و بازگشت او می‌تواند کمک زیادی به منچستر بحران زده کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала