Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درخواست نیمار از بازیکنان رئال؛ برای آمدنم به مادرید چارهٔ بسنجید

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر نیمار
نیمار - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیمار جونیور در تابستان گذشته از چهار بازیکن رئال مادرید خواسته بود تا شرایط پیوستنش به باشگاه رئال مادرید را مهیا سازند.

به گزارش اسپوتنیک، نیمار جونیور، بازیکن برازیلی باشگاه رئال مادرید در تابستان گذشته به شدت تلاش کرد تا از باشگاه پاریسن جرمن جدا شود اما این خواسته او برآورده نشد و او در پی اس جی ماندنی شد.

نیمار جونیور - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
اعتراف تلخ نیمار در مورد شرایطش

نیمار می‌خواست به یکی از دو باشگاه بزرگ اسپانیا، بارسلونا و یا رئال مادرید بپیوندد و این خواستش را  به راموس ، مارسلو ، کاسمیرو و مودریچ بیان کرد اما باشگاه رئال مادرید در نهایت این انتقال را غیرممکن دانست.

نیمار نخست به سرجیو راموس خبر داده بود که مکرراً از توانایی های فوتبالی نیمار تمجید می کرد و پس از آن به هموطنانش مارسلو و کاسمیرو که هر دو علاقه مند به حضور او در باشگاه بودند و در آخر لوکا مودریچ بود که پیام نیمار را دریافت کرد.

در همین حال، رئال مادرید در مورد انتقال احتمالی نیمار با لئوناردو، مدیر ورزشی باشگاه فرانسوی، صحبت‌هایی انجام داده بود که پس از تجزیه، تحلیل و ارزیابی فلورنتینو پرز شک و تردیدهای خود را داشت و می دانست که انتقال نیمار بیش از 200 میلیون یورو و دستمزد قابل توجهی در پی خواهد داشت و او این انتقال را برای رئال مادرید غیر ممکن دانست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала