Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی اسپانیا: نمایش تیمم در ناروی نا امید کننده بود

© Photo / FB/Selección Española de Fútbol تیم ملی فوتبال اسپانیا
تیم ملی فوتبال اسپانیا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روبرت موره‌نو، سرمربی تیم ملی اسپانیا از عملکرد شاگردانش در برابر ناروی انتقاد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی اسپانیا در آخرین دیدار این تیم در مرحله مقدماتی در برابر ناروی با نتیجه 1-1 متوقف شد و سرمربی این تیم مدعی است که تیمش رویکرد دفاعی داشته است و کمتر حمله کرده است.

تیم ملی فوتبال اسپانیا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
نکته جالب ترکیب شب گذشته اسپانیا برابر ناروی
موره‌نو به خبرنگاران گفت:« آنچه در ناروی انجام دادیم برای من کافی نبود. من فکر می کنم آنچه که من باید ارزیابی کنم کاری است که می توانیم برای بهبود انجام دهیم. ما به صورت درست حمله نکردیم و فشار زیاد نیاوردیم، ما طرز فکر دفاعی داشتیم که من این را دوست نداشتم. ما باید از خود انتقاد کنیم زیرا این بهترین روش برای بهبود است. ما به یک امتیاز احتیاج داریم، اما من در بازی هایی که پیشرو داریم می خواهیم سه پیروزی کسب کنیم.»
موره‌نو در مورد نمایش ضعیف بوسکتس نیز صحبت کرد و گفت:« من به طور خاص در مورد بوسکتس صحبت نخواهم كرد، هیچ کس به تنهایی مقصر نیست و همه به صورت یکسان مقصر هستیم. من این تصور را ندارم که ما از بهترین نسخه بوسکتس فاصله داریم. او در ارائه راه حل ها و فشار آوردن بالای حریف بسیار خوب است. او وقتی توپ را در اختیار دارد قوی است. به بوسکتس وقتی توپ نرسد رنج می برد زیرا او بازیکنی نیست که بتواند مسافت های طولانی را بپوشاند یا در تمام زمین فشار آورد.»
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала