Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آ اس: رئال توانایی خرید اریکسن را در جنوری دارد

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر کریستین اریکسن Russia World Cup Denmark Training
کریستین اریکسن  Russia World Cup Denmark Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نشریه آ اس اسپانیا با انتشار گزارشی مدعی شده که رئال مادرید می تواند در جنوری برای خرید اریکسن اقدام کند.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه آ اس اسپانیا منبع نزدیک به رئال مادرید، گزارشی را منتشر کرده و با آن ادعا کرده که باشگاه مادرید توان خرید کریستین اریکسن بازیکن تاتنهام را در جنوری دارد ولی این امر بستگی به نحوه عملکرد تیم دارد.

زیدان تابستان گذشته گزینه خرید اریکسن را رد کرد، زیرا او پل پوگبا را ترجیح می داد اما این بدان معنی نیست که مادرید در جنوری وارد گفتگو برای جذب ستاره اسپورز نخواهد شد که این امر به نحوه عملکرد تیم و اینکه آیا مصدومیت در تیم های ملی خواهد شد یا خیر، بستگی دارد.

از طرف دیگر مادرید اریکسن را نسبتاً ارزان می خواست چون به دید این باشگاه او نمی تواند ساختار پرداخت را در ترکیب تیم قرار دهد، اتفاقی که اگر پوگبا انتقال می یافت، رخ می داد.

 

مادرید توانایی پرداخت دستمزد اریکسن را دارد

تقاضای دستمزد اریکسن برای مادرید مشکلی نخواهد داشت. هافبک دانمارکی اولین قرارداد پنج ساله خود را با تاتنهام پس از پیوستن به آژاکس در سال 2013 امضا کرد و در سال دو میلیون یورو درآمد داشت. در سال 2016، او یک قرارداد چهار ساله را امضا کرد و پس از مالیات، دستمزد خود را به چهار میلیون یورو دو برابر ساخت.

براساس گزارش منابع نزدیک به این بازیکن، تاتنهام به این بازیکن پیشنهاد جدید و چهار ساله را داده و دستمزد سالانه اش را تا شش میلیون یورو افزایش می دهد در حالیکه اریکسن قانع نیست.

مادرید می تواند پیشنهاد اسپورز به علاوه مبلغ شش میلیون یورو دستمزد را پرداخت نماید، اگر اسپرز او را در پنجره زمستانی بفروشد، تابستان آینده می تواند به صورت رایگان از آنجا خارج شود و اگر رئال مادرید تصمیم بگیرد می تواند صبر نماید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала