Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیروزی آلمان 10 نفره برابر استونی در شب مصدومیت ستاره‌های رئال در دیدار ولز -  کرواسی

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر تیم ملی آلمان Russia World Cup Germany Training
تیم ملی آلمان Russia World Cup Germany Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در شب برتری قاطعانه تیم ملی آلمان، نایب قهرمان جهان در زمین ولز به تساوی دست یافت و لهستان صعودش را به یورو 2020 قطعی کرد.

به گزارش اسپوتینک، مرحله انتخابی رقابت‌های یورو 2020 با برتری تیم ملی آلمان،  تساوی کرواسی در زمین ولز و قطعی شدن صعود لهستان ادامه یافت. در گروه سوم رقابت‌ها، در ورزشگاه لوگ‌آرنا شهر تالین، آلمان ده نفره 3 – 0 استونی را شکست داد.  در این بازی ژرمن‌ها در دقیقه 14 امره جان،‌ستاره عضو یوونتوس را به خاطر دریافت کارت سرخ از دست دادند. تیم آلمان پس از آن برای دقایقی تحت فشار قرارگرفت اما در ادامه توانست خودش را پیداکند. به همین خاطر تیم تحت امر یواخیم لو با وجود یک بازیکن کمتر توانست در دقایق 52 و 57 توسط گون‌دوغان و 71 ورنر 3 گل بزند و برنده بازی شود.

تیم آلمان با این نتیجه در گروه سوم 15 امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل 14 در صدر قرارگرفت.

در گروه پنجم، کرواسی در زمین ولز به تساوی 1 – 1  رسید. ولاسیچ در دقیقه 9 برای نایب قهرمان جام جهانی 2018 و بیل در دقیقه 45 برای ولز گل زدند. در جدول گروه پنجم مسابقات انتخابی جام ملت‌های 2020 کرواسی 14 امتیازی بالاتر از مجارستان 12 امتیازی در صدر است. اما در دقایق پایانی این دیدار، دو ستاره رئال مادرید، گرت بیل و لوکا مودریچ، دچار آسیب دیدگی شدند و این می تواند کار را برای زین الدین زیدان در هفته های پیش رو دشوار کند.

مودریچ که با تکل هری ویلسون دچار آسیب دیدگی شد، مجبور شد در دقایق پایانی زمین را ترک کند. او در دقیقه 86 جای خود را به میلان بادلی داد. در مقابل، بیل به دلیل اینکه ولز هر سه تعویضش را انجام داده بود، تا پایان در زمین ماند اما لنگ لنگان به بازی ادامه داد و مشخص بود که از ناحیه ماهیچه پشت ساق پا احساس ناراحتی می کند.

در دیگر دیدارها و در گروه هفتم رقابت‌ها، لهستان در خانه‌اش 2 – 0  مقدونیه را برد و اتریش در خانه اسلوونی به برتری یک بر صفر رسید. در جدول این گروه لهستان 19 امتیازی جلوتر از اتریش و مقدونیه 11 امتیازی در رده اول است. به این ترتیب لهستان هم صعود خود به رقابت‌های یورو 2020 را قطعی کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала