Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آمادگی بارسلونا برای جوانگرایی در ترکیب اصلی

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر بارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسلونا در حال آماده سازی طرح استراتیژیک، برای ایجاد یک تغییر بزرگ با جوانان در ترکیب اصلی خود است.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا هنوز بازیکنانی در اختیار دارد که بخشی ازفلسفه بزرگ تیکی تاکا اند و بخشی بزرگی از تیم را تشکیل می‌دهند و باید در مواقعی که در دسترس نیستند یا به اندازه گذشته خوب نیستند، بازیکنان جوان آماده باشند و جای آن‌ها را در تیم پرکنند، این باشگاه به همین دلیل روی بازیکنان جوان تری تمرکز دارد که می توانند جایگزین بلند مدت برای بازیکنان با تجربه تیم باشند.

مارک آندره تراشتگن - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تلاش بارسلونا برای تمدید قرارداد دو بازیکن

این باشگاه متقاعد شده است که بازیکنان جوان در تیم ستون فقرات فقرات تیم را تشکیل می‌دهد که نمونه‌های بارز آن دی یانگ، فیرپو و فاتی اند.

باشگاه به دنبال آوردن بازیکنانی به تیم بود که هم جوان باشند و هم برای شروع کار در بارسا مشکلی نداشته باشند، کاری به شدت دشوار و با هزینه‌های زیاد.

حالا در بارسا بازیکنان جوان تقریباً درهر موقعیتی وجود دارد و می‌توانند برای بارسا به میدان بروند. بارسا بازیکنان جوان چون آرتور و دی یانگ را به جای ژاوی و آندرس اینیستا خریداری کرد که با همان کیفیت اما با سن 22 و 23 سال این نقش ها را برعهده گرفته اند.

بارسا اما در این راه با چالش‌های هم مواجه است او آن لوئیز سوارز و لیونل مسی است که به محض این که دیگر قادر به ادامه کار نباشند باید جایگزین شوند و اداره بارسا تلاش های بیشماری برای یافتن بازیکنی برای رقابت با دو بازیکن انجام داد که نتیجه‌یی در پی نداشته است. در حال حاضر، کارلس پرز و آنسو فاتی این نقش ها را برعهده گرفته اند و تلاش می کنند خود را در میادین بیشتر وفق دهند.

درحال حاضر بارسا با داشتن تراشتگن، سمدو، لنگلت، فیرپو، دی یانگ، آرتور، دمبله، فاتی و پرز توانسته تا حد زیادی جوانان با کیفیت را در تیم جذب کند که برای آینده باشگاه می‌تواند مفید واقع شود.

هیئت مدیره بارسا خوبین است و معتقد که کار سخت در برنامه ریزی برای آینده قبلاً انجام شده است، اما اکنون این بازیکنان باید مطابق انتظارات عمل کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала