Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا با موتر به ایبار سفر می‌کند

© REUTERS / Sergio PerezSoccer Football - La Liga Santander - Real Madrid vs FC Barcelona - Santiago Bernabeu, Madrid, Spain - December 23, 2017 Barcelona’s Gerard Pique and team mates applaud the fans at the end of the match
Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid vs FC Barcelona - Santiago Bernabeu, Madrid, Spain - December 23, 2017 Barcelona’s Gerard Pique and team mates applaud the fans at the end of the match  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نارامی‌های أخیر در کاتالونیا ممکن است باشگاه بارسلونا را به سفر زمینی به ایبار مجبور کند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از دیاریو، بازیکنان و کادر فنی باشگاه بارسلونا به دلیل ناآرامی های فعلی در کاتالونیا باید به جای طیاره با موتر بس به ایبار سفر کند.

رافینا، هافبک بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بارسلونا در واکنش به اتفاقات اخیر کاتالونیا، با پیراهن سیاسی‌اش به میدان می‌رود

بارسا معمولاً با پرواز به شهر بیلبائو و از آنجا به منطقه باسک سفر می کرد و سپس با طی کردن 40 کیلومتر با موتر به منطقه ایبار می‌رسید.

با این وجود گفته می شود كه تظاهرات مردم در كاتالونیا هنوز پا برجاست و این تظاهرات باعث شده است که میدان هوایی ال پرات در شهر بارسلونا قابل استفاده نباشد و این باشگاه باید شیوه سفر به منطقه باسک را تغییر دهد.

حالا بازیکنان بارسا مجبور اند در مجموع 550 کیلومتر را که 400 کیلومتر آن در مسیر بزرگ‌راهی قرار دارد که منطقه شرقی کاتالونیا را به منطقه باسک در شمال اسپانیا متصل می کند را با بس سفر کنند که مشکلاتی زیادی را برای این تیم در پی خواهد داشت.

بارسلونا در سال 2010 هم سفر زمینی به ایتالیا داشت که دلیل آن خاکستر آتشفشانی در اروپا بود که سفر هوایی را به اروپا را مختل کرده بود. در آن زمان بارسا بازی را با نتیجه 3-1 به دلیل مشکلات و خستگی به اینترمیلان واگذار کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала