Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسلونا در واکنش به اتفاقات اخیر کاتالونیا، با پیراهن سیاسی‌اش به میدان می‌رود

رافینا، هافبک بارسلونا
رافینا، هافبک بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه بارسلونا در واکنش به زندانی شدن رهبران استقلال طلب کاتالونیا با پیراهن چارمش که برگرفته از پرچم کاتالونیا است، برابر اتلتیکو به میدان می‌رود.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از موندو دپورتیوو، باشگاه بارسلونا در واکنش به اقدامات اخیر دولت اسپانیا مبنی زندانی کردن رهبران استقلال طلب کاتالونیا، تصمیم گرفتند که در بازی برابر اتلتیکو مادرید از پراهن چهارمش که تزئین شده از پرچم کاتالونیا است، استفاده کننند.

Протестующие с каталонскими флагами напротив штаб-квартиры Еврокомиссии в Барселоне - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
خشم شدید کاتالان‌ها در آستانه برگزاری ال کلاسیکو

 در چارچوب هفته پانزدهم لالیگا، بارسا در یکی از حساس ترین بازی‌های فصلش، در واندا مترو پولیتانو میهمان اتلتیکو مادرید خواهد بود. دیداری که قرار است 30 نوامبر یا 1 دسامبر برگزار شود. به گفته رادیو کاتالونیا، بارسا در این بازی با پیراهن چهارم این فصل خودش که الهام گرفته از پرچم کاتالونیا ملقب به senyera استفاده خواهد کرد. پیراهنی با خطوط سرخ و پس زمینه‌ای زردرنگ. بر اساس توافق باشگاه بارسلونا با شرکت نایک، آبی‌اناری‌ها این اجازه را دارد که امسال از چهار پیران در بازی‌هایش استفاده کند. لباس چهارم در واقع همان پیراهن سیاسی بارسلونا با طرح پرچم کاتالونیا است که البته در چند بازی معدود مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این اقدام بارسا با در نظر گرفتن این نکته که بازی با اتلتیکو در مادرید، پایتخت اسپانیا برگزار می‌شود، مشخصا واکنش دیگری است به حکم اخیر دادگاه عالی این کشور در به زندان فرستادن رهبران جنبش استقلال طلبی کاتالونیا. حکمی که شاید روی ال کلاسیکوی پیش رو هم تاثیرش را بگذارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала