Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تبریکی به سبک جیمزباند + عکس

© AFP 2023 / Michael Buholzer Португальский футболист Криштиану Роналду вместе с сыном Криштиану Роналду-младшим и невестой Джорджиной Родригес
Португальский футболист Криштиану Роналду вместе с сыном Криштиану Роналду-младшим и невестой Джорджиной Родригес - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره پرتگالی در دیدار برابر اوکراین با به ثمر رساندن هفتصدمین گل دوران ورزشی‌اش توانست یک رکورد خاص به نام خود ثبت کند.

به گزارش اسپوتنیک، فوق ستاره پرتگال شب گذشته در بازی برابر اوکراین به رکورد 700 گل در دوران فوتبالش رسید. این ستاره پرتگالی پیام‌های تبریک زیادی در شبکه های اجتماعی خود دریافت کرده است. یکی از خاص ترین تبریک‌ها از سوی جورجینا رودریگز نامزد او است است. رودیگز، ستاره پرتگالی شماره هفت تیم ملی این کشور را با شخصیت سینمایی مشهور "جیمز باند" مقایسه کرده و شماره معروف وی که 007 بوده را با تعداد گل‌های رونالدو که عدد 700 است، عوض کرده تا به نوعی هم ابتکار به خرج داده باشد.

در این تصویر تمامی گل‌های که رونالدو آنرا به ثمر رسانده، مشخص شده است. جورجینا رودریگز در روزهای اخیر برای حضور در یک کارزار تبلیغاتی به شهر شانگهای چین سفر کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала