Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمجید بهترین دروازه بان سال از لئو مسی

© REUTERS / Clodagh Kilcoyne LivepicLionel Messi, futbolista argentino
Lionel Messi, futbolista argentino - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آلیسون بکر، با تمجید از لیونل مسی او را یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال عنوان کرد.

به گزارش اسپوتنیک، آلسون بکر، دروازه بان برازیلی باشگاه لیورپول که اخیراً بهترین دروازه بان سال شناخته شد، بارها در برابر مسی در ترکیب تیم ملی برازیل و لیورپول قرار گرفته است و نمایش خوبی از خودش به جا گذاشت است.

Nominees for the Best FIFA football player, Barcelona and Argentina forward Lionel Messi (R) and Real Madrid and Portugal forward Cristiano Ronaldo (L) chat before taking their seats for The Best FIFA Football Awards ceremony, on October 23, 2017 in London.  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مسی همیشه در رقابت با رونالدو پیروز است

این بازیکن با تمجید از مسی او را یکی از بهترین‌های تاریخ فوتبال عنوان کرد، اما مدعی شد که در بازی‌ها به مسی فکر نمی‌کند زیرا در تیم ملی آرجنتین و بارسلونا جدا از مسی بازیکنان خوب دیگر هم حضور دارد.

بکر در این مورد گفت:« مسی در بازی رفت در ورزشگاه خانگی بارسلونا نمایش خوبی داشت و توانست گولزنی کند، اما در برگشت ضربات او را مهار کردم و توانستم خودم را ثابت کنم. مسی یکی از بازیکنان خوب تاریخ فوتبال است وتوانایی‌های خاصی دارد، اما من به مسی در بازی‌ها فکر نمی‌کنم زیرا در تیم‌هایی که مسی حضور دارد بازیکنان خوب زیاد است و باید مواظب همه شان باشم. خوشبختانه همیشه در بازی‌هایی‌که در برابر مسی قرار گرفته‌ام در مجموع پیروز بوده‌ام و برای هم‌تیمی‌هایم در لیورپول و روم این موفقیت را تبریک می‌گویم.»
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала