Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو تا 36سالگی در یوونتوس می‌ماند

© REUTERS / Carl Recineنظر رونالدو درباره رقابت ایران و پرتغال در جام جهانی 2018
نظر رونالدو درباره رقابت ایران و پرتغال در جام جهانی 2018 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس خبرهای مبنی بر جدایی کریستیانو رونالدو را شایعه خواند و گفت که او تا پایان قراردادش در توین میماند.

به گزارش اسپوتنیک، مدیر روزشی باشگاه یوونتوس در پیوند به شایعاتی ترک ستاره پرتگالی‌اش واکنش نشان داد و گفت انتظار دارد رونالدو تا پایان قراردادش در تورین بماند.

رونالدو-مسی،کدام یک آقای پنالتی استند - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
CR700 لقب جدید رونالدو

رونالدو که در تابستان 2018 با قراردادی به ارزش 112 میلیون یورو از رئال مادرید به یوونتوس پیوست و تا سال 2022 با این باشگاه قرارداد دارد. اما در این اواخر خبرهای مبنی بر ترک این ابرستاره پرتگالی و صاحب پنج توپ طلا  نشر شده که ممکن است پیش از آن زمان یوونتوس را ترک کند. رونالدوی 34ساله فصل گذشته برای یوونتوس 28 گل به ثمر رساند و در فصل جاری هم تا اینجا چهار گل برای بیانکونری زده است. مدیر ورزشی یووه در پاسخ به پرسشی مبنی بر احتمال جدایی زودهنگام رونالدو از یوونتوس گفت: «در حال حاضر او روی اهداف کنونی‌اش تمرکز دارد. من فکر نمی‌کنم که او در پایان فصل جاری یا بعدتر از آن باشگاه را ترک خواهد کرد. رونالدو با یوونتوس قرارداد دارد. ما از او خیلی راضی هستیم و او هم در این باشگاه راضی و خوشحال است».

این ستاره فوتبال جهان شب گذشته در دیدار تیم ملی کشورش برابر اوکراین 700مین گل دوران فوتبالش را به ثمر رساند و یک رکورد ویژه را برای خودش به ثبت رساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала