Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سهام باشگاه یونایتد به فروش نمیرسد

© Photo / MU / MUManchester United
Manchester United - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
برادران گلیزر مایل به فروش سهام باشگاه منچستریونایتد نیستند.

به گزارش اسپوتنیک، در 12 می سال 2005، مالکوم گلیزر با جان پاتریک مک‌کانوس و جان مگنیر به توافق رسید و ابتدا 28.7 درصد از سهام باشگاه یونایتد را خرید. او کم‌کم سهمش را افزایش داد تا نهایتاً صاحب 99 درصد سهام باشگاه شد و کنترل کل باشگاه را به دست گرفت.

سولسشایر - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
سولسشر در منچستریونایتد ماندنی شد

سکای اسپورت در گزارش مدعی شد که پیشنهاداتی مبنی بر خرید سهام این باشگاه به کوین گلیزر رسیده است اما مالک باشگاه قصد فروش سهامش را ندارد.

اسناد ارسال شده به بورس اوراق بهادار نیویورک در روز جمعه، که منجر به گمانه زنی درمورد فروش سهام خواهران و برادران گلیزر در این باشگاه شده است، هیچ تغییری در مالکیت باشگاه یا حق رأی گیری جدید برای انتخاب رییس را نشان نمی دهد و همچنین نشان دهنده قرض اضافی در برابر سهام این باشگاه نبوده است. از اینجا فهمیده می شود که اسناد مربوطه موضوع فنی را پوشش می دهد و چیز دیگری نیست.

به گفته سخنگوی باشگاه یونایتد:« تشکیل پرونده هیچ گونه تغییر در مالکیت یا رأی دادن را نشان نمی دهد و همچنین نشان دهنده قرض اضافی علیه سهام باشگاه نیست.»

گزارش‌ها میرساند که کوین، یکی از شش برادر گلیزر می خواهد پولش از این باشگاه خارج شود، اما حتی اگر او 13 درصد سهام خود را بفروشد که گفته می شود حدود 320 میلیون پوند ارزش دارد هیچ این تأثیر بر اداره باشگاه در کوتاه مدت نخواهد داشت.

خواهران و برادران گلیزر اهل آمریکا پس از درگذشت پدرشان مالکوم و پنج سال پیش 90 درصد از سهام این باشگاه را در اختیار داشتند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала