انرژی، فضا و جهانگردی: آنچه که پوتین در جریان مذاکرات در امارات صحبت کرد

© Sputnik / Aleksey Nikolskyi /  مراجعه به بانک تصاویر انرژی، فضا و جهانگردی: آنچه که پوتین در جریان مذاکرات در امارات صحبت کرد
انرژی، فضا و جهانگردی: آنچه که پوتین در جریان مذاکرات در امارات صحبت کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه با ولیعهد ابوظبی درباره همکاری در بخش های انرژی، فضا و جهانگردی گفت و گو کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در مذاکراتش با ولیعهد ابوظبی محمد بن زید ال نهیان، مباحث اصلی در پیوندهای دو کشور را ذکر کرد: این همکاری بین المللی، همکاری در زمینه انرژی، فضا و جهانگردی است.

 پوتین به ولیعهد ابوظبی باز سیاه‌چشم هدیه داد - اسپوتنیک افغانستان
پوتین به ولیعهد ابوظبی باز سیاه‌چشم هدیه داد

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، در جریان سفرش به عربستان سعودی و امارات اذعان کرد: پیوندهای روسیه و امارات با موفقیت به صورت دوستانه و سازنده در حال توسعه است.

پیوندها در حوزه های فرهنگی، اقتصادی و بشردوستانه در حال گسترش است، هماهنگی نزدیکی درباره موضوعات کنونی برنامه جهانی و منطقه ای روز، در درجه اول درباره سوریه، لیبی، یمن و اوضاع در خلیج فارس انجام می شود.

وی همچنین درباره پیوندهای دو کشور با ولیعهد ابوظبی در زمینه انرژی، فضا و گردشگری بین دو کشور گفت و گو کرد.

وی همچنین، گفت و گوهای سیاسی را منظم و آموزنده خواند.

علاوه بر این، پوتین خاطرنشان کرد، که کشورها همچنان در تلاش و سیاست های موجود در بازار جهانی هیدروکربن (از جمله به لطف توافق اوپک) و همچنین کار مشترک در استارتاپ ها، در زمینه انرژی و انرژی هسته ای صلح آمیز ادامه می دهند.

رئیس جمهور روسیه همچنان تأکید کرد، که روسیه آماده است تا به امارات متحده عربی در صنعت فضایی - در پیمایش ماهواره ای و پرتاب وسایل نقلیه به مدار کمک و همکاری کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала