Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو: دنبال رکورد زنی نیستم، بلکه رکوردها به دنبال من هستند

© Sputnik / Нина Зотина /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو Russia World Cup Portugal - Spain
رونالدو Russia World Cup Portugal - Spain - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریستیانو رونالدو، کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتگال از رسیدن به رکورد 700 گل خوش‌حال و اما از شکست تیم ملی کشورش ناراحت است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از رکورد، در مرحله انتخابی یورو 2020، شب گذشته تیم ملی پرتگال برابر اوکراین به میدان رفت. یاران رونالدو در این دیدار برابر میزبان خود 2 – 1 تن به شکست داد. تک گل پرتگالی‌ها را در این دیدار رونالدو از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. فوق ستاره پرتگال با گلی که در این دیدار به ثمر رساند تعداد گل های خود را به عدد 700 رساند تا یک رکورد جدیدی را به نام خود به ثبت برساند.

رونالدو Russia World Cup Portugal - Spain - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رونالدو به رکورد 700 گول زده رسید+عکس و ویدیو

کاپیتان تیم ملی پرتگال پس از پایان بازی در صحبت با خبرنگاران گفت: «رسیدن به رکورد 700 گل جای بسیار خوش‌حالی است اما از اینکه برابر اوکراین شکست خوردیم، ناراحت هستم. با اینکه نتوانستیم پیروز این دیدار شویم، به خود افتخار کنیم چرا که بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم». فوق ستاره پرتگال در پایان صحبت‌هایش افزود: «من از همه مربیان و بازیکنانی که با من همکاری کردند، سپاس‌گزاری می‌کنم. برای تبدیل شدن به این رونالدو افراد زیادی تلاش کردند و از همه آنها تشکر می کنم. من به دنبال رکورد نیستم بلکه این رکوردها هستند که به دنبال من هستند. آخرین باری که در  اوکراین به میدان رفتم منجر به قهرمانی با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا شد و خاطره خوبی از اینجا دارم.

رونالدو در پایان درباره نامگذاری ورزشگاه اسپورتینگ لیسبون به نام او گفت: «اجازه بدهید ببینیم در آینده چه رخ خواهد داد».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала