Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وقتی بهترین هافبک دنیا دروغ می‌گوید!

© Sputnik / Нина Зотина /  مراجعه به بانک تصاویر کاسمیرو Russia World Cup Brazil Training
کاسمیرو Russia World Cup Brazil Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کاسمیرو به عنوان یکی از بهترین هافبک‌های دفاعی دنیا شناخته می‌شود. اما او گفته در نوجوانی که در سائوپائولو تست داده، درباره پستش دروغ گفته است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از آاس، امروز از کاسمیرو به عنوان یکی از برترین هافبک های دفاعی دنیا یاد می‌شود اما هافبک ملی پوش برازیلی اکنون اظهار کرده که مجبور شده برای رسیدن به جایی که اکنون در آن است، دروغ بگوید.

رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
کاسمیرو در معرض خطر از دست دادن ال کلاسیکو

این هافبک مشهور فوتبال جهان، در مصاحبه که با خورخه والدانو، یکی از اسطوره های رئال مادرید، انجام شده گفت: «وقتی به آزمایشات باشگاه سائوپائولو رفتم، یک مهاجم بودم. بسیار قوی بودم. در آن رده سنی از همه بلندقامت تر بودم و می‌توانستم با ضربات سر گل های زیادی بزنم. 12 یا 13 ساله بودم. 300 بازیکن در تست حضور داشتند و تنها 50 نفر انتخاب می‌شدند. خوب به یاد دارم زمانی که مربی پرسید چه کسانی دروازه‌بان هستند، تنها 3 نفر دست بلند کردند. بعد پرسید چند مهاجم داریم و 40 نفر دست هایشان را بالا بردند. به خودم گفتم رقابت بسیار زیاد است و بنابراین مهاجم نخواهم بود».

او در ادامه صحبت‌هایش افزود: «همین اتفاق در هنگام انتخاب هافبک ها هم افتاد و واکنش من هم همین بود. بعد از آن مربی پرسید آیا هافبک دفاعی هم داریم؟ 7 یا 8 نفر داوطلب شدند و در آن زمان به خودم گفتم بسیار خوب، من یک هافبک دفاعی هستم! در طول زمان آزمایشات به عنوان یک هافبک دفاعی تمرین کردم. مربی من را به کناری کشید و گفت تو هافبک دفاعی نیستی. تو به عنوان مهاجم به این جا آمدی. اما من اصرار کردم که هافبک دفاعی ام و همه چیز از همان جا آغاز شد».

کاسمیرو 112 بازی برای سائوپائولو انجام داد و برای این تیم 11 گل هم زد. او در رئال مادرید هم شم گل‌زنی‌اش را نشان داده و در 204 بازی، 20 گل زده است. این هافبک معروف جهان البته فصل 15-2014 را به شکل قرضی در پورتو سپری کرد و در آن جا نیز در 40 بازی 4 گل زد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала